O marketingu

Pierwsza zintegrowana kampania marketingowa Zalando Lounge [wideo]

Kampania "Explore mode ON" prowadzona jest na siedmiu rynkach europejskich, w tym polskim.

Kompania Piwowarska celuje w fanów gier komputerowych [wideo]

Marka piwa Lech współpracuje z Polską Ligą Esportową.

Właściciel FlixBusa przejmuje Greyhound Lines

Firma FlixMobility, do której należą FlixBus i FlixTrain, przejmuje właściciela legendarnej amerykańskiej marki autobusów Greyhound.

Glovo dostarczy dania i produkty spożywcze z IKEA

W ramach współpracy obu firm ruszyły testowe dostawy w wybranych miastach Polski. Obejmą dania restauracyjne i produkty ze Szwedzkich Sklepików.

Huawei liczy na reset

Wraz z premierą nowej serii smartfonów producent planuje ofensywę marketingową.

UOKiK przyjrzy się aplikacjom do zamawiania jedzenia

Urząd reaguje na skargi użytkowników aplikacji Glovo oraz Uber Eats, którzy wskazywali na nieprawidłowości przy realizacji zamówień.

Czego wymagać od agencji eventowej w 2022 roku? Efektywny event marketing

Oto kilka elementów, które warto wziąć pod uwagę, szukając agencji dla projektów live experience w 2022 roku.

Allegro Agency, Bespoke, Endorfina Events i Live Age wyróżnione przez "Media Marketing Polska"

Publikujemy raport "Agencje Eventowe" 2021.

Game Changer - nowa spółka Group One

Budowaniem nowej agencji gamingowej zajmie się Tomasz Przeździecki

Maspex kupuje CEDC

Za Żubrówkę, Soplicę, Bolsa i Absolwenta grupa Pawińskiego jest gotowa zapłacić 3,9 mld zł.