O marketingu

Opakowania to nie tylko logistyka

O tym, jakie możliwości kreatywne i marketingowe dają nowoczesne technologie druku cyfrowego w kolorze, rozmawiamy z Krzysztofem Rusinem, CEO Mazop Group.

Allegro kupuje grupę Mall za 4,2 miliarda złotych

Dzięki temu umocni się w regionie.

V Forum Gospodarki Cyfrowej 9 listopada

V Forum Gospodarki Cyfrowej, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, odbędzie się w formule konferencji online. Tegoroczna edycja będzie w całości poświęcona kwestiom etycznym oraz społecznej odpowiedzialności biznesu w branży e-commerce.

Beata Kucejko: Zbudować świat na nowo

Beata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę, opowiada nam o tym, jak znana i lubiana na całym świecie marka zabawek komunikuje się z kolejnymi pokoleniami dzieci i dorosłych, stawiając na kreatywność i różnorodność.

Badanie SMB: Direct mail najskuteczniejszą formą marketingu

To najważniejszy wniosek z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB w lipcu tego roku.

Lego w akcji #BuildToGive

Za działania PR projektu odpowiada agencja Clue PR.

Raport EY: Liderzy rynku to liderzy technologiczni

Raport EY "Technologiczna transformacja marketingu" pokazuje, że firmy w komunikacji z konsumentami najchętniej korzystają z narzędzi marketing automation. Przyszłość należy jednak do technologii opartych na sztucznej inteligencji lub umożliwiających zaawansowaną personalizację.

Izabela Głodek: Mamy prawdziwe innowacje

O tym, co oznacza digitalizacja w przypadku marek FMCG, o piwach bezalkoholowych, współpracy z agencjami, detalistach i nowych zasadach pomiaru TV mówi Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska.

Nokia w 25 lat po "bananie"

Wśród gadżetów, jakie wystąpiły w filmie "Nie czas umierać" o Jamesie Bondzie, jeden był najbardziej komentowany - telefon Nokia.

Next Day Week już 15-19 listopada 2021

Redakcje magazynów "Handel", "Food Service" i "Media Marketing Polska" razem z zaproszonymi gośćmi przyjrzą się trendom kreowanym przez młodych konsumentów.