O marketingu

Wolt przejęty przez DoorDash za 7 miliardów euro

Transakcja ma być sfinalizowana w pierwszej połowie przyszłego roku. Z polskiego rynku marka Wolt, przynajmniej w bliskiej przyszłości, nie zniknie.

Rivian, rywal Tesli, z powodzeniem debiutuje na giełdzie

Firma zebrała ok. 12 miliardów dolarów w największym amerykańskim IPO od 2012 r., kiedy na giełdę wchodził Facebook.

Jaka jest prawda o pokoleniu Z?

Chociaż wszyscy pamiętamy sceny ze strajku klimatycznego i myślimy o młodych ludziach jako aktywistach, to ich zachowania przy półce nie są aż tak radykalne.

Best Brands: uczyć się z sukcesu marek

Jest wiele podobnych projektów, ale w rzeczywistości tylko ranking Best Brands oddaje aktualne trendy konsumenckie, bo to właśnie konsumenci decydują, które marki są najlepsze na lokalnym rynku - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Case Study: Noś dłużej

Electrolux razem z Ubrania do Oddania uruchomił cyrkularny e-butik nosdluzej.pl. To przykład jak marki chcą zachęcić do umiaru w konsumpcji.

Jak kupują młodzi internauci? [wideo]

Jak pokolenie Z patrzy na trendy eko, wege czy fair trade - pokazuje zrobione dla nas badanie przez panel badawczy Ariadna.

Kreatywna agencja muzyczna MassiveMusic otwiera biuro w Warszawie

Michał Krajewski obejmuje stanowisko executive creative director.

MBank chce zwiększyć liczbę aktywnych klientów o jedną trzecią do 2025 r.

Bank zaprezentował założenia nowej strategii.

Shell zamiast Royal Dutch Shell

Koncern paliwowy zamierza zmienić nazwę i przenieść siedzibę z Holandii do Wielkiej Brytanii.

Czy plastik jest zły?

Nie wszystkie negatywne opinie o plastiku są prawdziwe - uważa a Monika Rosłon, dyrektor handlowa firmy Pakmar.