Online'owy Black Friday - jak wygląda skuteczna komunikacja świąt zakupowych w digitalu?
O tym, jak przebić się z komunikatem marketingowym do konsumenta w sytuacji, gdy internetowy Black Friday to nowa normalność, mówią nam Przemysław Puchalski, Creative Director i Przemysław Boruciński, Strategy Communication Planner w agencji WebTalk.
To dobry czas na dobre praktyki
Chodzi o takie kształtowanie praktyki handlu cyfrowego, aby był etyczny i zrównoważony. Zależy nam na odpowiedzialnych relacjach z rynkiem, regulatorami, pracownikami, a także poszanowaniu kwestii środowiskowych - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
GfK rozpoczyna badanie do rankingu Best Brands Awards
Wystartowały badania mierzące siłę marek w konkursie organizowanym po raz pierwszy w Polsce przez Group One.
Orlen w Formule 1 na kolejny rok
Koncern przedłuża sponsoring zespołu Alfa Romeo.
Agnieszka Białek dołącza do Group One
Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu Best Brands.
DocPlanner przejmuje Jameda i wchodzi na rynek niemiecki
DocPlanner to polska grupa działająca w naszym kraju pod marką ZnanyLekarz.pl, a Jameda jest liderem wśród platform łączących pacjentów i lekarzy w Niemczech.
UOKiK interweniuje w sprawie kryptoreklamy przez influencerów
Na celowniku: Maffashion, Marley, Marcin Dubiel i Kruszwil. Urząd uruchamia adres, pod którym można zgłaszać podejrzenia scamu.
Meta wspiera lokalne biznesy na święta
Aby zainspirować do wyboru prezentów i skłonić do zapoznania się z ofertą lokalnych przedsiębiorców, Meta zaprosiła do współpracy znanych twórców internetowych.
Nadążyć za niecierpliwym konsumentem
Tym razem w naszym cyklu rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki "Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?", której premiera w wersji papierowej zapowiedziana jest na 6 grudnia.
Radosław Szafranek nowym chief operating oficerem w Justtag Group
To nowe stanowisko w strukturach spółki.