O marketingu

Biznes bardziej zrównoważony i bardziej "zielony"

- L’Oréal od ponad dekady realizuje strategię zrównoważonego rozwoju. Kierunek transformacji dotyczy całej firmy, ale dziś flagową marką jest Garnier, w ramach której część zobowiązań jest już wdrożona - mówi Katarzyna Chaber-Osińska, sustaintabiliy director, L’Oréal Polska i kraje bałtyckie.

Ikea z nową usługą "Oddaj i zyskaj" [wideo]

Usługa wystartuje 22 listopada, na początku tygodnia, w którym przypada Black Friday. Firma zachęca, by święto zakupów zamienić na Green Friday.

Rozwiązania eko w sektorze B2B [podcast]

Polityka CSR może objąć wiele obszarów firmy, co pokazuje przykład firmy Raben.

Jesteśmy pierwsi, pójdą za nami następni

- Wiele dużych firm ogłasza, że są neutralne, ale osiągają to wyłącznie kompensacją. Takie działanie na zasadzie “najpierw nabrudzę, a potem posprzątam" jest drogą na skróty, często typowy greenwashing. Nam chodzi bardziej o strukturalną zmianę  -  mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One. 

Odpowiedzialny e-commerce - raport E-Izby 2021

Izby Gospodarki Elektronicznej zaprezentowała pierwsze w Polsce badanie dotyczące CSR i etyki w e-biznesie.

Maciej Kutak jako CEO Universal Music Poland & senior vice president CEE

Na nowo powstałym stanowisku będzie odpowiedzialny za działania w Polsce, Grecji, Rumunii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech.

Eventy już nigdy nie będą takie same

Pandemia, prawdziwy "game changer" dla branży eventowej i klientów, wymusiła zmianę, wyjście ze strefy komfortu, ale paradoksalnie poszerzyła też obszar skutecznego wykorzystania eventów w działaniach komunikacyjnych. Wiemy, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie z nami na zawsze.

Slowly by Tatuum: celebrować świadome życie

Z początkiem października w ramach sklepu internetowego tatuum.com uruchomiony został marketplace pod marką Slowly. O inicjatywie rozmawiamy z Zuzanną Wesołowską-Kubiak, Head of Strategic Partnership.

Polski start-up Packhelp pozyskuje 45 milionów euro od inwestorów

Rundę B poprowadził paryski fundusz InfraVia Growth przy udziale PortfoLion, FJ Labs i Europejskiego Banku Inwestycyjnego.

Ryszard Solski laureatem nagrody "Łby PR"

Nagrodę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations przyznano założycielowi i prezesowi agencji Solski Communications.