O marketingu

Coca-Cola z serialem podcastowym na święta [wideo]

Premiera dziś - w Mikołajki. To pierwsza produkcja audio o takiej skali stworzona przez markę.

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze

W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.

GfK: Polacy coraz częściej korzystają ze smart shoppingu

Sprytne zakupy robi już 71% konsumentów w Polsce.

Kombinat Konopny z rekordem na Crowdway.pl

Spółka specjalizująca się w uprawie i przetwórstwie konopi włóknistych pozyskała 4,5 miliona złotych w 7 minut.

Badanie Walk PR: marketerzy oczekują kreatywności od agencji public relations

Raport pokazuje, że są skłonni dodatkowo za nią zapłacić.

Piotr Dybowski w El Padre

Objął stanowisko event managera.

Agencje Arskom Sport Brokers i Ganador łączą się

CEO połączonej organizacji będzie Rafał Romaniuk.

Popatrzeć na markę przez pryzmat dźwięku

Z Michałem Krajewskim, executive creative directorem w globalnej agencji MassiveMusic, która właśnie otworzyła biuro w Warszawie, rozmawiamy o tym, że muzyka - zwłaszcza świadomie wykorzystana - może być wielkim sprzymierzeńcem marki w codziennym dialogu z konsumentem.

Aplikacja Going. podsumowuje 2021 rok

Od początku roku w ofercie Going. znalazło się 3019 wydarzeń kulturalnych - średnio o pięć tygodniowo więcej niż rok wcześniej. Rekordowym miesiącem pod względem ruchu na Goingapp.pl był sierpień.

Agnieszka Cymbała country managerem Bolt Market w Polsce

Pokieruje rozwojem usług szybkiej dostawy zakupów spożywczych.