O marketingu

Yope uruchamia międzynarodową platformę e-commerce

Platforma będzie obsługiwać zamówienia w 25 krajach Europy.

Cloudflight przejmuje Divante

Wrocławska spółka przejęta od OEX SA wzmocni e-commerce'owe kompetencje grupy Cloudflight, dostawcy rozwiązań software oraz w obszarze sztucznej inteligencji.

Polsat Plus odkupuje od Solorza aktywa za 1,7 mld zł

Grupa mediowo-telekomunikacyjna wchodzi w nieruchomości i energetykę.

HandelExtra prezentuje nowy koszyk cen

Powstał we współpracy z agencją badawczą CMR oraz portalem Gazeta.pl. Będzie aktualizowany co miesiąc.

Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (3)

Publikujemy trzeci z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (4)

Publikujemy ostatni z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Maspex ma zgodę UOKiK na przejęcie CEDC

Grupa Maspex kupuje CEDC, lidera na polskim rynku wódki, od Roust Corporation. Po finalizacji transakcji powstanie największa polska grupa spożywcza.

Bezobsługowa Żabka Nano w Decathlonie w Piasecznie

Testowany koncept sklepowy wykorzystuje innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z firmą Adyen.

Zapraszamy marketerów do "Disneylandu danych"

W 2021 roku klienci rozpoczynali szukanie produktów na Allegro niemal trzy razy częściej niż na Google - mówi Marcin Bruś, Advertising Director w Allegro.

Rok 2021 według "Media Marketing Polska"

Przedstawiamy redakcyjny wybór najważniejszych wydarzeń 2021 roku.