O marketingu

Rynek cateringów dietetycznych wart jest ponad 2,5 mld zł

A liczba firm działającym w sygnecie diet pudełkowych wynosi 850.

UOKiK nałożył na Kaufland prawie 140 mln zł kar

Kaufland wymagał od dostawców obniżenia ceny produktów rolnych i spożywczych już po ich sprzedaży, nieuczciwie wykorzystując swoją przewagę kontraktową - uznał UOKiK.

Jak automatyzacja działań reklamowych online wpływa na sprzedaż?

- Facebook i Instagram to dzisiaj jedne z najlepszych i kluczowych kanałów sprzedaży online. Optymalizacja i skalowanie sprzedaży to jednak wielkie wyzwanie przy rosnącej konkurencji - pisze Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory

Eobuwie zmienia nazwę na Modivo

Wynika to z rozwoju sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej.

PKN Orlen szuka producenta wody źródlanej

Koncern chce ją sprzedawać pod marką własną. Na oferty czeka do 14 stycznia br.

Remigiusz Chrzanowski prezesem Doz.pl

Przez ostatnie dwa lata Chrzanowski zasiadał w zarządzie Super-Pharm Poland.

Arabia Saudyjska inwestuje w Polsce, a węgierski MOL kupi stacje paliw po Lotosie

W zamian Orlen odkupi od niego stacje na Węgrzech i Słowacji.

MMP High Five - Urszula Czerniawska-Kapeluch

Dziś prezentujemy pierwszą z osób wyłonionych w naszym redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.

Adam Nowak zaczyna pracę w firmie Electrolux

Znany marketer, związany przez wiele lat z marką IKEA, ma nowego pracodawcę.

Magdalena Strobel head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE

Do Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CEE.