O marketingu

Amazon: idealne miejsce do rozwoju biznesu online. Raport Grow Now

Platforma Amazon.pl otwiera duże możliwości przed sprzedawcami chcącymi skupić się wyłącznie na rodzimym rynku, jak i tymi myślących o ekspansji zagranicznej. Wprowadzenie Amazona na rynek polski nastręcza wiele pytań. Na część z nich odpowiadają w tym raporcie eksperci agencji Grow Now.

3.edycja konferencji Spark of Change odbędzie się online 26 stycznia

Poświęcona będzie głównie możliwościom, jakie nowa, pandemiczna rzeczywistość daje event managerom i ich klientom.

MMP High Five - Agata Czech

To jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.

Wartość polskiego rynku sponsoringu e-sportu to 32 mln zł

Raport Sponsoring Insight oraz Polskiej Ligi Esportowej pokazuje potencjał marketingowy tego obszaru.

Kablówki na celowniku UOKiK

Zarzut: zbyt wysokie kary za wypowiedzenie umowy przez konsumenta.

Daria Zielaskiewicz nową dyrektorką marki Seat w Polsce

Dotychczasowy szef tej marki Michał Szaniecki wyjechał do Australii, gdzie będzie dyrektorem marki Volkswagen.

Nie do wiary! Direct mail działa?

Większość marketerów nie wierzy już w marketing offline. Badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia nie pozostawia co do tego cienia wątpliwości. Tymczasem klienci nadal lubią i cenią direct mail. Czy zatem słusznie marketerzy porzucili świat analogowy i przeszli do cyfrowego?

Rekrutacja do 8 edycji programu "Biznes w kobiecych rękach"

Trwa do 31 stycznia. Flagowy, bezpłatny program Sieci Przedsiębiorczych Kobiet odbywa się online.

Program partnerski pod własnym dachem

Jeśli plany ekspansji sprzedaży online są ambitne, to warto rozważyć afiliację in-house, nawet jeśli dotychczas jej waga była niewielka - przekonuje Paweł Lebiedziński, general manager CEE, Circlewise.

Jan Kozakiewicz nowym ambasadorem Decathlonu

Współpraca z 25-letnim Kozakiewiczem ma pomóc producentowi i dystrybutorowi sprzętu sportowego rozwijać i promować linię produktów dla pływaków.