O marketingu

T-Mobile zmienia logo

Ma być symbolem "cyfrowego optymizmu".

Blik - kolejny rekordowy rok

Z systemu płatności korzysta już ponad 10 mln osób.

7 skutecznych innowacji w promocjach

Kulisy akcji promocyjnych Unique One odsłaniają Grzegorz Bonder, Aleksandra Izraelska i Maciej Olszanka.

Użytkownicy Pyszne.pl wskazali najlepsze restauracje w Polsce

W trzech kategoriach, w tym w najważniejszej - Restauracja Roku, wygrała łódzka Susharnia.

"Z Dumą Wielkopolski" - drugi etap aktywacji marki Lech Pils

Za koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja marketingu zintegrowanego Chapter1.

InPost Mobile drugą najbardziej popularną apką e-commerce w Polsce

Korzysta z niej już 9,3 miliona użytkowników.

Revolut i Kiwi.com łączą siły

Nowi użytkownicy aplikacji Revolut otrzymają zwrot gotówki w wysokości do 90 zł przy następnej rezerwacji na Kiwi.com, a także bezpłatny dostęp do Revolut Premium przez pierwsze trzy miesiące.

Flat Capital inwestuje w turecki start-up Getir

Szwedzka firma należąca do Sebastiana Siemiatkowskiego, założyciela i CEO fintechu Klarna, ogłosiła emisję praw poboru, która pozwoli sfinansować nowe inwestycje.

Black Rock i Warner Music zainwestują 750 mln dol. w prawa do nowszych utworów

Największa na świecie firma zarządzająca aktywami i jeden z czołowych koncernów fonograficznych wykupiły już za 300 mln dol. 20 katalogów utworów.

Allegro z 42,6 miliarda złotych obrotów w 2021 r.

To o ponad 21% więcej niż w 2020 r.