O marketingu

Już ponad 10 milionów złotych dla Ukrainy na koncie oficjalnej zbiórki Pomagam.pl

Na portalu każdy może założyć własną zbiórkę pomocową jako osoba prywatna lub firma. Wśród zbiórek firmowych jest m.in. akcja #TechforUkraine, a jednym z bardzo aktywnych indywidualnych "pomagaczy" jest prezydent Przemyśla Wojciech Bakun.

Stripe doceniony za działania na rzecz klimatu

Stripe, globalna firma oferująca platformę płatności online, inwestuje w technologie na rzecz usuwania dwutlenku węgla z atmosfery. Niedawno zajęła pierwsze miejsce na liście najbardziej innowacyjnych firm "Fast Company".

Zrzutka.pl z akcją #MessageForPutin

Akcja wysyłania wiadomości do Putina w połączeniu ze zbiórką pieniężną na rzecz Ukrainy prowadzona jest poprzez Tossacoin.com - międzynarodową wersję jednej z największych platform crowdfundingowych w Polsce.

Zielone światło Komisji Europejskiej dla przejęcia MGM przez Amazona

Transakcja ma pomóc Amazon Prime Video w rywalizacji z Netfliksem i Disney+.

Spotify i FC Barcelona ogłaszają długoterminowe partnerstwo

W ramach współpracy, która oficjalnie rozpocznie się w lipcu 2022 r., Spotify zostanie Głównym Partnerem słynnego klubu piłkarskiego i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio.

Amazon.pl wprowadza Amazon Super

To program zniżkowy dla produktów codziennego użytku, czyli artykułów gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produktów dla zwierząt, ale również książek, zabawek czy elektroniki.

Wystawa "Portrety kobiet" zainauguruje tegoroczne French Touch

Wystawę zdjęć studia Harcourt będzie można oglądać bezpłatnie w dniach 7-30 kwietnia w Dolnych Ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie.

Nestle wstrzymuje sprzedaż większości produktów w Rosji

Szwajcarski koncern w końcu ugiął się pod presją opinii publicznej.

Prudential zmienia się w Pru

Rebranding ubezpieczyciela został wsparty reklamowo.

Piwo: najgorszy rok od dziesięciu lat

Branża piwowarska boi się, że zapowiedziane podwyżki akcyzy - o 50% w ciągu pięciu lat - jeszcze ją dobiją.