Franczyzobiorcy sieci fast food nie zamykają lokali w Rosji
Burger King, McDonald's, Papa Johns i inne sieci restauracji ogłosiły wycofanie się z Rosji. Jednak za zamknięcie lokali odpowiadają lokalni przedsiębiorcy, a nie amerykańskie centrale sieci.
Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont
Agencja, jak mówią jej założyciciele, powstała z potrzeby znalezienia pomostu pomiędzy kreacją i PR-em, ale również między markami, twórcami i ich publicznością.
Biznes konsumencki Huawei zmalał w ub.r. o połowę
W przychodach chińska firma cofnęła się o trzy lata - do poziomu z 2017 roku.
Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM
Założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.
Audioteka podsumowuje rok 2021
W czternastym roku działalności liczba audiobooków dostępnych na platformie Audioteka.pl wzrosła o 25%, do 19,5 tys.
Agencja Ogilvy PR wraca na rynek
Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego Ogilvy PR Polska.
Mindshare: 72% konsumentów nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny w Ukrainie
Blisko 60% badanych lepiej postrzega firmy angażujące się w działania pomocowe.
Od niemocy do sprawczości i dobrostanu
Słowa "wellness" i "well-being" robią karierę, także jako marketingowe slogany. Ewa Stelmasiak pokazuje, że chcąc zadbać o swój dobrostan, musimy przede wszystkim stworzyć środowisko pracy, które sprzyja naszemu zdrowiu i rozwojowi.
Teads ze wzrostem przychodów o 25% w 2021 r.
Jednym z osiągnięć globalnej platformy medialnej w 2021 r. jest wprowadzenie w Teads Ad Manager rozwiązania, które umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii całkowicie bez użycia cookies.
Lucyna Koba w Nielsenie
Przechodzi z RTB House.