O marketingu

Franczyzobiorcy sieci fast food nie zamykają lokali w Rosji

Burger King, McDonald's, Papa Johns i inne sieci restauracji ogłosiły wycofanie się z Rosji. Jednak za zamknięcie lokali odpowiadają lokalni przedsiębiorcy, a nie amerykańskie centrale sieci.

Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont

Agencja, jak mówią jej założyciciele, powstała z potrzeby znalezienia pomostu pomiędzy kreacją i PR-em, ale również między markami, twórcami i ich publicznością.

Biznes konsumencki Huawei zmalał w ub.r. o połowę

W przychodach chińska firma cofnęła się o trzy lata - do poziomu z 2017 roku.

Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM

Założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.

Audioteka podsumowuje rok 2021

W czternastym roku działalności liczba audiobooków dostępnych na platformie Audioteka.pl wzrosła o 25%, do 19,5 tys.

Agencja Ogilvy PR wraca na rynek

Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego Ogilvy PR Polska.

Mindshare: 72% konsumentów nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny w Ukrainie

Blisko 60% badanych lepiej postrzega firmy angażujące się w działania pomocowe.

Od niemocy do sprawczości i dobrostanu

Słowa "wellness" i "well-being" robią karierę, także jako marketingowe slogany. Ewa Stelmasiak pokazuje, że chcąc zadbać o swój dobrostan, musimy przede wszystkim stworzyć środowisko pracy, które sprzyja naszemu zdrowiu i rozwojowi.

Teads ze wzrostem przychodów o 25% w 2021 r.

Jednym z osiągnięć globalnej platformy medialnej w 2021 r. jest wprowadzenie w Teads Ad Manager rozwiązania, które umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii całkowicie bez użycia cookies.

Lucyna Koba w Nielsenie

Przechodzi z RTB House.