O marketingu

Rynek pharma nadal na fali

Agencja skutecznego pharmamarketingu NEKK prezentuje trzecią edycję "Podręcznego NEKKbooka Pharmamarketera" - do pobrania za darmo w naszym sklepie.

Konsolidacja w grupie Euvic - powstaje Euvic Performance

Spółki Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360 zachowają odrębność operacyjną, ale na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.

Marketingowa dyplomacja, czyli jak dobrze robić marketing w kryzysie

Na jak długo zastopować działania w social mediach i czy w ogóle to robić? Jakich fraz unikać w treściach content marketingowych? Czego absolutnie nie komunikować klientom i pracownikom? Takie, między innymi, pytania stawiają sobie agencje marketingowe oraz ich klienci w związku z wojną w Ukrainie.

Przyczajony tygrys - rozmowa z Pawłem Wojciechowskim

O atutach Amazona, których w dużej mierze nie pokazał w rywalizacji z solidnie okopanym na polskim rynku Allegro, rozmawiamy z Pawłem Wojciechowskim, integrated commerce directorem w Publicis Groupe Polska.

Digital Care: 30 milionów smartfonów zalega w domach Polaków

Z okazji przypadającego dziś (22 kwietnia) Dnia Ziemi warto pomyśleć o konkretnych działaniach na rzecz ograniczenia gwałtownego przyrostu masy elektrośmieci. Jedno z nich to zakup odnowionego zamiast fabrycznie nowego smartfona.

Akcja "Kawa za książkę" powraca do Green Caffè Nero

Sieć chce promować czytelnictwo, podkreśla też wymiar ekologiczny tygodniowej akcji zainaugurowanej 23 kwietnia w Światowy Dzień Książki.

#PoStronieKobiet: równość płci w reklamie i marketingu

Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci - to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet.

Kilometry dla Ukrainy

Akcja zorganizowana przez Oddział Prévoir - francuskiej firmy ubezpieczeń na życie - w Polsce jest dobrym przykładem na to, jak łączyć inicjatywy na rzecz Ukrainy z wcześniej podjętymi działaniami w obszarze CSR.

Antyrosyjskie sankcje uderzają w Go Sport

Zamkniętych zostaje 25 sklepów stacjonarnych sieci należących poprzez spółkę w Singapurze do rosyjskich oligarchów. Nie działa już także sklep internetowy.

BNP Paribas partnerem aż sześciu festiwali filmowych

Bank wspiera promocję kina, a przy okazji dba o swój wizerunek.