NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
Ciężka praca i roztropność sprawiły, że Polska jest silnym państwem, a NBP - silnym bankiem centralnym.
Lisek.app startuje z ofertą reklamową dla firm z branży FMCG
Aplikacja zakupowa nawiązała już szeroką współpracę z Coca-Cola HBC Polska, a także z Unileverem i Faktorią Win.
Falling Walls Lab Warsaw zaprasza innowatorów
Studenci i młodzi naukowcy, ale też osoby działające w sektorze B+R, na rynku edukacji i biznesu dostaną szansę na pokazanie swojego pomysłu na "zburzenie" istniejących barier - w branży technologicznej, gospodarce, społeczeństwie czy nauce.
Direct Mail - kanał do zadań specjalnych
W raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, pokazujemy, że możemy dziś mówić o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie.
InPost sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski
To największy w historii kontrakt Polskiego Związku Piłki Nożnej z prywatną krajową firmą.
Skala i precyzja - rozmowa z Krzysztofem Andrzejczakiem
W cyklu "Tylko w MMP Online" Krzysztof Andrzejczak, advertising sales and business growth director w Allegro.pl, mówi o najszybciej rozwijającej się części rynku mediowego, jaką są retail media i tłumaczy, na czym polega wyjątkowość oferty największego marketplace’u w Polsce.
Poradnia K z bezpłatnym audiobookiem i książką-cegiełką na Dzień Dziecka
Justyna Bednarek napisała, a Daniel de Latour zilustrował nowe opowiadanie "O biało-czerwonej skarpetce i skarpetce niebiesko-żółtej" nawiązujące do ich bestsellerowego cyklu. Dochód ze sprzedaży książki-cegiełki wydawnictwo Poradnia K przeznaczy na pomoc uchodźcom z Ukrainy.
Święto polskiej branży contact center
Contact Center Day 2022 organizuje 8 czerwca w Warszawie Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Bartosz Kwiatek, Klarna: Teraz rozkręcamy się w Polsce
Wkrótce zobaczymy pełne przewrotności i kolorów kampanie reklamowe oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.
Kreatywne Jazdy z BMW
Do 9 czerwca można głosować na najbardziej kreatywne prace w trzech konkursowych kategoriach: plakat, video intro oraz jingle.