O marketingu

NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski

Ciężka praca i roztropność sprawiły, że Polska jest silnym państwem, a NBP - silnym bankiem centralnym.

Lisek.app startuje z ofertą reklamową dla firm z branży FMCG

Aplikacja zakupowa nawiązała już szeroką współpracę z Coca-Cola HBC Polska, a także z Unileverem i Faktorią Win.

Falling Walls Lab Warsaw zaprasza innowatorów

Studenci i młodzi naukowcy, ale też osoby działające w sektorze B+R, na rynku edukacji i biznesu dostaną szansę na pokazanie swojego pomysłu na "zburzenie" istniejących barier - w branży technologicznej, gospodarce, społeczeństwie czy nauce.

Direct Mail - kanał do zadań specjalnych

W raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, pokazujemy, że możemy dziś mówić o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie.

InPost sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski

To największy w historii kontrakt Polskiego Związku Piłki Nożnej z prywatną krajową firmą.

Skala i precyzja - rozmowa z Krzysztofem Andrzejczakiem

W cyklu "Tylko w MMP Online" Krzysztof Andrzejczak, advertising sales and business growth director w Allegro.pl, mówi o najszybciej rozwijającej się części rynku mediowego, jaką są retail media i tłumaczy, na czym polega wyjątkowość oferty największego marketplace’u w Polsce.

Poradnia K z bezpłatnym audiobookiem i książką-cegiełką na Dzień Dziecka

Justyna Bednarek napisała, a Daniel de Latour zilustrował nowe opowiadanie "O biało-czerwonej skarpetce i skarpetce niebiesko-żółtej" nawiązujące do ich bestsellerowego cyklu. Dochód ze sprzedaży książki-cegiełki wydawnictwo Poradnia K przeznaczy na pomoc uchodźcom z Ukrainy.

Święto polskiej branży contact center

Contact Center Day 2022 organizuje 8 czerwca w Warszawie Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Bartosz Kwiatek, Klarna: Teraz rozkręcamy się w Polsce

Wkrótce zobaczymy pełne przewrotności i kolorów kampanie reklamowe oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.

Kreatywne Jazdy z BMW

Do 9 czerwca można głosować na najbardziej kreatywne prace w trzech konkursowych kategoriach: plakat, video intro oraz jingle.