O marketingu

Wojciech Tomaszewski z Answear Dyrektorem E-commerce Roku według e-Izby

Po raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 indywidualnych oraz 3 kategoriach zespołowych.

Polish Tech Day 2022 już wkrótce

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja PLUGin zrzeszająca ekspertów z dziedzin takich jak IT, media, prawo, architektura, biznes i zielonych technologii, którzy pracują nad wspólnymi inicjatywami.

NielsenIQ: największe innowacje FMCG

Jak mają się innowacje w niepewnych czasach? Wyglądają całkiem nieźle - to pokazują badania NielsenIQ. Oto coroczne zestawienie zwycięzców NielsenIQ Breakthrough Innovation.

Infinix - kolejna chińska marka smartfonów debiutuje w Polsce

Infinix to marka Transsion Holdings, który odniósł wielki sukces w Afryce.

Nagrody pieniężne - must have skutecznej akcji promocyjnej

Czy nagroda idealna istnieje? Tak, jeśli jest dostosowana do odbiorców, uniwersalna w wykorzystaniu i uwzględnia nowości rynkowe - pisze Jakub Goiński, business development manager, Sodexo Benefits & Rewards Services Polska.

Salad Story liczy na 3,2 miliona złotych w emisji crowdfundingowej

Do końca 2023 roku sieć lokali gastronomicznych ma zwiększyć się z 41 do 57.

InPost i Modivo wprowadzają EkoBox

To pierwszy w Polsce system zamkniętego obiegu opakowań wielokrotnego użytku. Do programu mogą dołączać inne podmioty z branży e-commerce.

Malarsko o architekturze

Budowanie strategii marketingowej, czy później konceptu kreatywnego w przypadku nieruchomości premium nasuwa porównania ze sztuką. Z jednej strony stanowi unikatową wartość samą w sobie, z drugiej - doskonałą lokatę kapitału - mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort.

Międzynarodowa nagroda dla Narodowego Banku Polskiego - banknot "Lech Kaczyński. Warto być Polakiem" najlepszym banknotem kolekcjonerskim roku 2021

Banknot kolekcjonerski "Lech Kaczyński. Warto być Polakiem" został nagrodzony przez międzynarodowych ekspertów z dziedziny produkcji banknotów i druków zabezpieczonych podczas High Security Printing EMEA w Tallinnie.

Apple odzyskuje status najcenniejszej marki świata

Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.