O marketingu

Ledwo Play przejął UPC, a już sprzedaje jego infrastrukturę szerokopasmową

Za połowę udziałów w spółce zależnej FibreForce P4 odzyska 1,7 mld zł z 7 mld zł wydanych na UPC.

ReachABlogger z raportem "Rynek Influencerów w Polsce - 2022"

Najpopularniejszym wyborem marketerów jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku aż o 11 pkt proc. Najdynamiczniejszy wzrost odnotował TikTok.

"Jeśli porażka nie jest opcją, to sukces też nie" Co wyróżnia liderów przyszłości?

O wyzwaniach stojących przed przywódcami opowiedzą we wrześniu w Warszawie podczas 6. edycji konferencji Masters&Robots zatytułowanej "What if..." m.in. Seth Godin i Mok O'Keeffe.

Nowe Horyzonty ruszają z podcastem

Podcast "Więcej Nowych Horyzontów" to wspólna inicjatywa Stowarzyszenia NH, Filmwebu i mBanku.

Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services

W konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.

Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood

Ma to być "pierwsza zdecentralizowana giełda transparentnej żywności". Opiera się na technologii blockchain.

Huawei stawia na komputery

Wobec słabej sprzedaży smartfonów bez Google chiński producent próbuje ucieczki do przodu.

World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września

To polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego świata.