Doświadczenia ukraińskie: komunikacja marek w czasie wojny
24 lutego życie Ukraińców zmieniło się diametralnie. W ten mroczny poranek kraj obudził się ze świadomością, że nigdzie nie jest już bezpiecznie. Cały naród rozpoczął walkę o swoje istnienie w XXI wieku. Czy w tak tragicznych czasach wypada w ogóle mówić o markach?
Marta Życińska wiceprezeską globalnego marketingu Mastercarda
Z firmą płatniczą związana jest od sześciu lat. Wcześniej w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding oraz w Orange.
Klient, konsument, a może użytkownik. Do kogo mówi dzisiaj marketer
- Satya Nadella, CEO Microsoftu, powiedział na jednym ze spotkań, że dziś wszyscy ludzie pracują w jednej branży, jest to branża technologiczna. Organizacje muszą się skupić nie tylko na samym produkcie, ale również customer experience - mówi Kamila Cichocka, dyrektor działu marketingu w Microsoft.
E-sklepy spożywcze rosną w e-commerce [ANALIZA]
W Polsce zarejestrowanych jest już 54,3 tys. sklepów internetowych, czyli o 2 tys. więcej niż na początku br. - wynika z analizy danych Krajowego Rejestru Sądowego. Najszybciej rozwijającą się grupą są e-sklepy spożywcze.
Sony ma program lojalnościowy dla graczy
Nagrodami będą m.in. "cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie".
Czym tego lata gasi pragnienie Mariola o kocim spojrzeniu?
Gdy tylko z billboardów i sklepów znikają ostatnie wielkanocne zajączki, odbiorcy zapraszani są na wielkie grillowanie, gładko przechodzące w wakacyjny relaks, oczywiście w towarzystwie piwa 0%, występującego w każdym możliwym, także smakowym, wariancie - pisze Marta Nowak z Socialyse.
Iga Świątek zmierzy się z Agnieszką Radwańską w charytatywnym meczu dla Ukrainy
Dochód z wydarzenia, które odbędzie się 23 lipca o o godzinie 12.00 na Tauron Arenie Kraków, zostanie w całości przekazany trzem organizacjom: oficjalnemu funduszowi pomocowemu Ukrainy United 24, fundacji Eliny Svitoliny oraz UNICEF Polska.
World Corporate Golf Challenge Poland 2022 - zapisy wystartowały
To już ósma polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego świata. Organizatorem WCGC Poland jest agencja Plej.
Wartość sprzedaży leków w 2021 r. wzrosła o 6,5%
39,8 mld zł - tyle wydaliśmy na leki według Polskiego Związku Producentów Leków Bez Recepty (PASMI).
Maroš Šefčovič na Kongresie Nowej Mobilności w Łodzi
Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej będzie keynote speakerem na wydarzeniu organizowanym w dniach 12-14 września przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.