O marketingu

Maroš Šefčovič na Kongresie Nowej Mobilności w Łodzi

Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej będzie keynote speakerem na wydarzeniu organizowanym w dniach 12-14 września przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.

Od gamingu do metaverse

O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).

Sukces akcji "Bayraktar dla Ukrainy" na Zrzutka.pl

W największej zbiórce w historii Zrzutka.pl zainicjowanej przez Sławomira Sierakowskiego ostatecznie o ponad 2 miliony złotych przekroczono próg 22,5 miliona złotych - kwotę potrzebną na zakup drona Bayraktar.

Polacy są przywiązani do swoich telefonów [badanie]

64% ankietowanych wymienia smartfon dopiero, gdy jest to konieczne, np. z powodu jego zużycia - to jeden z wyników badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Huawei CBG Polska.

Polska pierwszym krajem, w którym Visa wprowadza nowy sposób płatności

Visa Mobile rusza na początek we współpracy z ING Bankiem, Nest Bankiem i grupą BPS.

Badanie Boostsite: 96% stron e-commerce ma błędy istotne dla ich pozycjonowania

Autorskie narzędzie Boostsite naśladuje zachowanie robotów wykorzystywanych przez wyszukiwarkę Google do skanowania stron internetowych. Zebrane dane umożliwiają przeprowadzenie dogłębnej analizy technicznych aspektów SEO dowolnej witryny internetowej.

Samsung umożliwia w Stanach Zjednoczonych samodzielną naprawę telefonów

Na razie program, który miał ratować planetę, można uznać za rozczarowanie. Ograniczony jest do siedmiu modeli, a części są drogie.

32 marki nominowane do nagrody Best Brands 2022

Zwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Przewodnik marketingowy Meta: o czym pamiętać, planując świąteczne kampanie?

Dbanie o preferencje konsumentów, ich zaangażowanie i automatyzację procesu zakupowego to niektóre z kluczowych kwestii.

Detaliści o metaversum: (mglista) przyszłość

Pierwsze firmy handlowe, takie jak Aldi, Kaufland, Carrefour testują zastosowanie wirtualnej przestrzeni. Jednak choć 78% ankietowanych detalistów zna pojęcie metaversum, to dla ponad 71% zagadnienie to nie jest nawet znane.