O marketingu

Westfield Arkadia z nowym ekranem Clear Channel

Reklamodawcy mogą liczyć na prawie 5 milionów kontaktów miesięcznie.

Wojciech Pawlik: Nie boimy się rywalizacji

Wygodna strona jest warunkiem koniecznym, jednak sama w sobie nie jest wartością dla klienta - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor marketingu w sklepie internetowym Morele.

Razem zmieńmy mikromobilność na dobre

W cyku "Tylko w MMP Online" Mathieu Deloly, dyrektor generalny TIER Mobility w regionie CEE, mówi o zmianach - w infrastrukturze, regulacjach prawnych, ale też świadomości - niezbędnych, byśmy mogli żyć w bardziej zielonych, niskoemisyjnych miastach.

MSL Group Agencją PR Roku, Good One PR najlepsza w kategorii małych i średnich agencji

W tegorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022" przyznaliśmy dwie nagrody główne i dwa wyróżnienia.

Porsche ma trafić na giełdę

Według szacunków analityków wartość rynkowa marki należącej do Volkswagen Group wyniesie między 60 a 85 miliardów euro, co oznacza, że zapowiada się jeden z największych debiutów giełdowych na świecie od lat.

Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy “Czujesz klimat?" Rossmanna

Pierwszym ambasadorem inicjatywy został miesiąc temu Artur Rojek.

World Corporate Golf Challenge Poland 2022 - relacja z turnieju

W polskich eliminacjach do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata zwyciężyła drużyna Orange Team w składzie Artur Wróbel i Andrzej Rosłaniec. Organizatorem polskich rozgrywek jest od 8 lat agencja Plej.

Bolt otwiera w Warszawie swój drugi co do wielkości hub

Estońska firma zatrudnia obecnie w Polsce ponad 300 osób.

E-commerce - kompetencje na wagę złota

W okresie pandemii mieliśmy skokowy wzrost e-commerce, ale ten rynek nie jest jeszcze w Polsce w pełni dojrzały, a potrzebne kompetencje nie do końca się wyklarowały - mówi Ewelina Kołodziej-Władzińska, executive manager w HRK SA.

Electrolux partnerem głównym 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Szwedzka marka znana z innowacyjnych i przyjaznych środowisku urządzeń AGD będzie promować ideę cyrkularności w produkcjach filmowych, m.in. poprzez nagrodę "Klimatyczny film" i wystawę "Dobre kreacje cieszą dłużej". W tym roku Electrolux podejmuje współpracę z gdyńskim festiwalem po raz drugi.