Debiutuje magazyn superokazji "W koszyku"
Bezpłatny magazyn wydawany przez agencję Futurama trafi do 9 milionów odbiorców.
Westfield Arkadia z nowym ekranem Clear Channel
Reklamodawcy mogą liczyć na prawie 5 milionów kontaktów miesięcznie.
Wojciech Pawlik: Nie boimy się rywalizacji
Wygodna strona jest warunkiem koniecznym, jednak sama w sobie nie jest wartością dla klienta - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor marketingu w sklepie internetowym Morele.
Razem zmieńmy mikromobilność na dobre
W cyku "Tylko w MMP Online" Mathieu Deloly, dyrektor generalny TIER Mobility w regionie CEE, mówi o zmianach - w infrastrukturze, regulacjach prawnych, ale też świadomości - niezbędnych, byśmy mogli żyć w bardziej zielonych, niskoemisyjnych miastach.
MSL Group Agencją PR Roku, Good One PR najlepsza w kategorii małych i średnich agencji
W tegorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022" przyznaliśmy dwie nagrody główne i dwa wyróżnienia.
Porsche ma trafić na giełdę
Według szacunków analityków wartość rynkowa marki należącej do Volkswagen Group wyniesie między 60 a 85 miliardów euro, co oznacza, że zapowiada się jeden z największych debiutów giełdowych na świecie od lat.
Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy “Czujesz klimat?" Rossmanna
Pierwszym ambasadorem inicjatywy został miesiąc temu Artur Rojek.
World Corporate Golf Challenge Poland 2022 - relacja z turnieju
W polskich eliminacjach do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata zwyciężyła drużyna Orange Team w składzie Artur Wróbel i Andrzej Rosłaniec. Organizatorem polskich rozgrywek jest od 8 lat agencja Plej.
Bolt otwiera w Warszawie swój drugi co do wielkości hub
Estońska firma zatrudnia obecnie w Polsce ponad 300 osób.
E-commerce - kompetencje na wagę złota
W okresie pandemii mieliśmy skokowy wzrost e-commerce, ale ten rynek nie jest jeszcze w Polsce w pełni dojrzały, a potrzebne kompetencje nie do końca się wyklarowały - mówi Ewelina Kołodziej-Władzińska, executive manager w HRK SA.