O marketingu

Erli.pl przeznaczy 50 milionów złotych na wsparcie sprzedawców

Inwestycja ma pozwolić na radykalne obniżenie kosztów dla sprzedających w internecie, a tym samym - cen dla kupujących na platformie.

E-mobility Media Awards przyznane po raz drugi

Wśród nagrodzonych są marki - Orlen Charge, Tesla, Volkswagen i Ford Mustang Mach-E oraz media - Polska Press, Moto.pl i "Dziennik Bałtycki".

Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie

Specyfika branży eventowej sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku. Klienci oczekiwać będą nowych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image jest przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.

Aneta Dobrzyńska: Zawsze blisko fachowca

O specyfice komunikacji rynkowej w branży budowlanej rozmawiamy z Anetą Dobrzyńską, kierownikiem komunikacji branżowej w firmie Atlas.

Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro i Media Expert - pierwsze marki w Polsce z tytułem Best Brands

"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.

Veolia ruszyła z kampanią edukacyjną zachęcającą do efektywnego korzystania z ciepła

"Stopień mniej znaczy więcej" to główne hasło kampanii edukacyjnej Veolii Polska, której celem jest przekonanie mieszkańców, że nawet prosta zmiana nawyków korzystania z ogrzewania przekłada się na ograniczenie zużycia paliw, zmniejszenie rachunków i poprawę warunków środowiskowych.

MediaMarktSaturn platformą reklamową

W tym celu firma nawiązała współpracę z dostawcą technologii Criteo - spółką, która dostarcza reklamy graficzne online.

Nowy rodzaj żółtej cenówki, czyli strategia marketingowa w czasach inflacji

O tym, że inflacja osiągnęła poziom najwyższy od 1997 r., nie trzeba nikogo przekonywać. Symptomy trudnej sytuacji gospodarczej są widoczne na każdym kroku, na co świat marketingu nie może pozostać obojętny.

Interia kupuje Antyweb

Grzegorz Marczak i Haprin pozostawili sobie 30% udziałów.