O marketingu

Radosław Mincewicz: Auto służbowe to już przeżytek

W naszym cyklu o atutach nowych form miejskiej mobilności z punktu widzenia zarówno pracownika, jak i pracodawcy rozmawiamy z Radosławem Mincewiczem, country sales managerem Bolt Business na Polskę i Czechy.

Ekstraklasa i Canal+ z nową umową na sezony 2023/24-2026/27

Wartość kontraktu to blisko 1,3 mld zł. Nowością jest współpraca Canal+ i Ekstraklasy z influencerami.

Sto lat w pióropuszu - z historii logo marki Skoda

Fanów motoryzacji i designu zelektryzowała ostatnio wiadomość, że czeska marka (przejęta w pełni przez niemiecką grupę Volkswagen w 2000 r.) wprowadza nowe logo.

Direct mail: wiarygodny i pożądany

Czy direct mail, czyli przesyłki reklamowe dostarczane bezpośrednio do naszych skrzynek pocztowych, to forma komunikacji trafiająca przede wszystkim do starszego odbiorcy? Czy młodsi konsumenci rzeczywiście nie wyściubiają nosa ze swoich smartfonów? Czy koniec ery papieru jest już bliski?

Złote Spinacze 2022 - znamy nominowanych w konkursie

Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13), Grupa Komunikacja Plus (7) oraz Linkleaders (6).

Żabka z nową platformą komunikacyjną

"Uwolnij swój czas" zamiast "Mały wielki sklep".

Shopper Day już 19 października

Wystąpią m.in. przedstawiciele takich firm jak: Allegro, Bolt, Frisco, Morele.net czy Meta.

Starcom HX Study: 64% dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR

W komunikacji marketingowej z wykorzystaniem QR kodów największy potencjał mają opakowania produktów i reklama zewnętrzna.

Żabka Jush z nową kampanią

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem "No i super, że nie macie czasu na zakupy" odpowiada agencja reklamowa PZL.

Wyborowa ma nową szefową marketingu

Karine Madelrieu przez 18 lat pracowała dla Pernod Ricard w Rosji i na Ukrainie.