Magdalena Gajewska-Bogacz: Między impactem a wartościami
Musimy teraz bardziej myśleć o wartościach, jakie konsument wyznaje, wpisać się w jego problemy, światopogląd. Podejście czysto "impactowe" w komunikacji to już przeszłość - mówi Magdalena Gajewska-Bogacz, creative director, Albedo Marketing.
Radosław Mincewicz: Auto służbowe to już przeżytek
W naszym cyklu o atutach nowych form miejskiej mobilności z punktu widzenia zarówno pracownika, jak i pracodawcy rozmawiamy z Radosławem Mincewiczem, country sales managerem Bolt Business na Polskę i Czechy.
Figital: trzecia droga gazetek promocyjnych i przesyłek reklamowych
Czy branża marketingowa musi dokonywać wyboru między starym dobrym papierem, a nowoczesną i wielofunkcyjną aplikacją? Absolutnie nie - przekonuje Renata Goss-Nowak.
Ekstraklasa i Canal+ z nową umową na sezony 2023/24-2026/27
Wartość kontraktu to blisko 1,3 mld zł. Nowością jest współpraca Canal+ i Ekstraklasy z influencerami.
Sto lat w pióropuszu - z historii logo marki Skoda
Fanów motoryzacji i designu zelektryzowała ostatnio wiadomość, że czeska marka (przejęta w pełni przez niemiecką grupę Volkswagen w 2000 r.) wprowadza nowe logo.
Direct mail: wiarygodny i pożądany
Czy direct mail, czyli przesyłki reklamowe dostarczane bezpośrednio do naszych skrzynek pocztowych, to forma komunikacji trafiająca przede wszystkim do starszego odbiorcy? Czy młodsi konsumenci rzeczywiście nie wyściubiają nosa ze swoich smartfonów? Czy koniec ery papieru jest już bliski?
Złote Spinacze 2022 - znamy nominowanych w konkursie
Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13), Grupa Komunikacja Plus (7) oraz Linkleaders (6).
Żabka z nową platformą komunikacyjną
"Uwolnij swój czas" zamiast "Mały wielki sklep".
Shopper Day już 19 października
Wystąpią m.in. przedstawiciele takich firm jak: Allegro, Bolt, Frisco, Morele.net czy Meta.
Starcom HX Study: 64% dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
W komunikacji marketingowej z wykorzystaniem QR kodów największy potencjał mają opakowania produktów i reklama zewnętrzna.