O marketingu

Żabka Jush z nową kampanią

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem "No i super, że nie macie czasu na zakupy" odpowiada agencja reklamowa PZL.

Wyborowa ma nową szefową marketingu

Karine Madelrieu przez 18 lat pracowała dla Pernod Ricard w Rosji i na Ukrainie.

Havas Market i Persooa łączą siły w e-commerce

Współpraca z Persooa to kolejny krok we wzmocnieniu kompetencji digitalowych i e-commerce’owych Havas Media Group.

CSR i ESG - co o tym myślą konsumenci [badanie]

Niemal połowa uważa, że firmy niewystarczająco angażują się w działania społeczne i środowiskowe - wynika z badania omnibusowego ARC Rynek i Opinia.

Paweł Josiek, Future Mind: Zdecydowaliśmy się na rewolucję

O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.

Jak inflacja zmienia zwyczaje zakupowe Polaków?

W zakupach online szukamy oszczędności, szczególnie żywności, artykułów papierniczych, odzieży czy karmy dla zwierząt.

Channel Factory: 64% badanych ograniczy świąteczne wydatki

Badanie dotyczące preferencji konsumentów przeprowadzono na rynkach europejskich (Francja. Holandia, Niemcy, Wielka Brytania) oraz w Stanach Zjednoczonych.

IKEA oczami pracowników w reportażu "Znaczy więcej"

Reportaż jest częścią projektu z obszaru employer branding pod nazwą "IKEA. Akcja!" realizowanego w firmie od roku.

Nowy rodzaj żółtej cenówki, czyli strategia marketingowa w czasach inflacji

O tym, że inflacja osiągnęła poziom najwyższy od 1997 r., nie trzeba nikogo przekonywać. Symptomy trudnej sytuacji gospodarczej są widoczne na każdym kroku, na co świat marketingu nie może pozostać obojętny.

Konsument szuka korzyści [NEXT DAY STUDIO]

Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.