O marketingu

Havas Market i Persooa łączą siły w e-commerce

Współpraca z Persooa to kolejny krok we wzmocnieniu kompetencji digitalowych i e-commerce’owych Havas Media Group.

CSR i ESG - co o tym myślą konsumenci [badanie]

Niemal połowa uważa, że firmy niewystarczająco angażują się w działania społeczne i środowiskowe - wynika z badania omnibusowego ARC Rynek i Opinia.

Paweł Josiek, Future Mind: Zdecydowaliśmy się na rewolucję

O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.

Jak inflacja zmienia zwyczaje zakupowe Polaków?

W zakupach online szukamy oszczędności, szczególnie żywności, artykułów papierniczych, odzieży czy karmy dla zwierząt.

Channel Factory: 64% badanych ograniczy świąteczne wydatki

Badanie dotyczące preferencji konsumentów przeprowadzono na rynkach europejskich (Francja. Holandia, Niemcy, Wielka Brytania) oraz w Stanach Zjednoczonych.

IKEA oczami pracowników w reportażu "Znaczy więcej"

Reportaż jest częścią projektu z obszaru employer branding pod nazwą "IKEA. Akcja!" realizowanego w firmie od roku.

Nowy rodzaj żółtej cenówki, czyli strategia marketingowa w czasach inflacji

O tym, że inflacja osiągnęła poziom najwyższy od 1997 r., nie trzeba nikogo przekonywać. Symptomy trudnej sytuacji gospodarczej są widoczne na każdym kroku, na co świat marketingu nie może pozostać obojętny.

Konsument szuka korzyści [NEXT DAY STUDIO]

Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.

Kryzys 2.0. Inflacja hamuje apetyty konsumentów polskiej gastronomii. Jak bardzo? [BADANIE I RAPORT]

Rosnące koszty życia zmuszają Polaków do rozważnego gospodarowania finansami. Jak z powodu inflacji zmieniła się siła nabywcza konsumenta gastronomii? Czy w kryzysie luksusowe restauracje mają jeszcze rację bytu? Oto wyniki badania, które przeprowadził dla nas ogólnopolski panel badawczy Ariadna.

QR kody jako narzędzie utrzymania i skracania drogi użytkownika na ścieżce zakupowej

QR kody to jedna z technologii, który historia dała ponowną szansę na adaptacje rynkową. Od kilku lat telefony posiadają już wbudowany w aparacie czytnik QR kodów, jednak katalizatorem ich odrodzenia stała się globalna pandemia, a wraz z nią pojawienie się nowych bezdotykowych nawyków społecznych.