Kryzys 2.0. Inflacja hamuje apetyty konsumentów polskiej gastronomii. Jak bardzo? [BADANIE I RAPORT]
Rosnące koszty życia zmuszają Polaków do rozważnego gospodarowania finansami. Jak z powodu inflacji zmieniła się siła nabywcza konsumenta gastronomii? Czy w kryzysie luksusowe restauracje mają jeszcze rację bytu? Oto wyniki badania, które przeprowadził dla nas ogólnopolski panel badawczy Ariadna.
QR kody jako narzędzie utrzymania i skracania drogi użytkownika na ścieżce zakupowej
QR kody to jedna z technologii, który historia dała ponowną szansę na adaptacje rynkową. Od kilku lat telefony posiadają już wbudowany w aparacie czytnik QR kodów, jednak katalizatorem ich odrodzenia stała się globalna pandemia, a wraz z nią pojawienie się nowych bezdotykowych nawyków społecznych.
Direct marketing skłania nas do zakupów
Kilka dni temu poznaliśmy wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych". Tegoroczna edycja potwierdziła, że Polacy lubią i cenią papierowe reklamy, a Direct Mail przykuwa uwagę i skłania do działania.
El Padre Agencją Eventową Roku w raporcie "Media Marketing Polska"
Wyróżnione zostały: Endorfina Events, Live Age oraz Plej.
Jak wygląda rzeczywistość Generacji Z i czemu "to, co nam się wydaje" nie zawsze jest prawdą? [NEXT DAY STUDIO]
Agencja MediaHub w obszernym badaniu łączącym metody ilościowe i jakościowe, oddała głos Pokoleniu Z, by spojrzeć na świat ich oczami.
SalesTube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
To drugie, uaktualnione wydanie tej bezpłatnej publikacji.
O parytetach, jawności i równości płac
Debata #PoStronieKobiet koncentrowała się na pomysłach, które prowadziłyby do równości kobiet i mężczyzn.
TEDxWarsawWomen 2022 - rozmowa z Ewą Turek
W tym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę 650 zgłoszeń, ośmiokrotnie więcej niż rok temu. To pokazuje, jak wiele jest odważnych, mądrych i świadomych siebie kobiet i mężczyzn, którzy pragną inspirować ludzi wokół do działania - mówi Ewa Turek, kuratorka konferencji TEDxWarsawWomen.
Marcin Piecewicz: W czasach czarnych łabędzi - przygotuj się na kryzys [Next Day Studio]
Według twórcy pojęcia czarnych łabędzi to głównie one pchają świat do przodu - pisze Marcin Piecewicz, CEO w ONE House.
W stronę neutralności klimatycznej [Next Day Studio]
- W ostatnich latach zauważyliśmy znaczący wzrost zainteresowania firm kwestiami ochrony środowiska we wszystkich segmentach rynku. Przy wyborze produktów klienci zwracają uwagę na ich wydajność i skład - Wojciech Nizio, regional brand activation manager, Tork.