O marketingu

Direct marketing skłania nas do zakupów

Kilka dni temu poznaliśmy wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych". Tegoroczna edycja potwierdziła, że Polacy lubią i cenią papierowe reklamy, a Direct Mail przykuwa uwagę i skłania do działania.

El Padre Agencją Eventową Roku w raporcie "Media Marketing Polska"

Wyróżnione zostały: Endorfina Events, Live Age oraz Plej.

Jak wygląda rzeczywistość Generacji Z i czemu "to, co nam się wydaje" nie zawsze jest prawdą? [NEXT DAY STUDIO]

Agencja MediaHub w obszernym badaniu łączącym metody ilościowe i jakościowe, oddała głos Pokoleniu Z, by spojrzeć na świat ich oczami.

SalesTube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform

To drugie, uaktualnione wydanie tej bezpłatnej publikacji.

O parytetach, jawności i równości płac

Debata #PoStronieKobiet koncentrowała się na pomysłach, które prowadziłyby do równości kobiet i mężczyzn.

TEDxWarsawWomen 2022 - rozmowa z Ewą Turek

W tym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę 650 zgłoszeń, ośmiokrotnie więcej niż rok temu. To pokazuje, jak wiele jest odważnych, mądrych i świadomych siebie kobiet i mężczyzn, którzy pragną inspirować ludzi wokół do działania - mówi Ewa Turek, kuratorka konferencji TEDxWarsawWomen.

Marcin Piecewicz: W czasach czarnych łabędzi - przygotuj się na kryzys [Next Day Studio]

Według twórcy pojęcia czarnych łabędzi to głównie one pchają świat do przodu - pisze Marcin Piecewicz, CEO w ONE House.

W stronę neutralności klimatycznej [Next Day Studio]

- W ostatnich latach zauważyliśmy znaczący wzrost zainteresowania firm kwestiami ochrony środowiska we wszystkich segmentach rynku. Przy wyborze produktów klienci zwracają uwagę na ich wydajność i skład - Wojciech Nizio, regional brand activation manager, Tork.

Grzegorz Stańczuk: Reprezentacja to produkt premium

O tym, jak będzie wyglądać komunikacja marketingowa podczas mistrzostw świata w Katarze, o sponsorach i o przyszłości kibicowania mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN.

Bartosz Gąsiorowski: Więcej tańca! [Next Day Studio]

W święta częściej myślimy o innych, więc to potencjalnie idealny czas dla marek, które nie myślą tylko o sobie i mają cel wyższy, tzw. brand purpose. Ale to zadanie nie tylko na święta, a na każdą chwilę każdego roku - pisze Bartosz Gąsiorowski, strategy director, Freundschaft.