O marketingu

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol.

Katar 2022 w liczbach [infografika]

W dniach, gdy miliony Polaków, a miliardy widzów na świecie, rozgrzewają mundialowe emocje, przypominamy nieco danych liczbowych związanych z piłkarskimi mistrzostwami w Katarze.

Wzrost zostanie z nami na dłużej

O retail mediach, platformach e-commerce, e-grocery, kartach produktowych i social commerce - mówią Barbara Grabiwoda, chief strategy officer, Publicis Le Pont i Konrad Dorabialski, co-lead, Publicis Le Pont.

Kompania Piwowarska z marką Tyskie partnerem piłkarskiej reprezentacji

Kontrakt zawarto na lata 2023-26.

Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio]

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Maciej Hilt: Nadal będziemy kupować [Next Day Studio]

Stajemy przed trudniejszym, ale krytycznym dla "tu i teraz" wyzwaniem zbudowania swojej marki i produktu, również emocjonalnie, aby odbudować poziom na którym nasze produktu ponownie znajdą się w sferze pilnych potrzeb i pragnień konsumenta - mówi Maciej Hilt, business development Director w OS3.

Wynagrodzenia nie mają płci: Business Centre Club przyznaje Certyfikaty Równości Płac

W pierwszej edycji projektu wyróżnione zostały: Santander Bank Polska, Engave, Grupa Progres, Wedia Ann, Smay i Grupa Łapaj.