Grzegorz Stańczuk: Reprezentacja to produkt premium
O tym, jak będzie wyglądać komunikacja marketingowa podczas mistrzostw świata w Katarze, o sponsorach i o przyszłości kibicowania mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN.
Bartosz Gąsiorowski: Więcej tańca! [Next Day Studio]
W święta częściej myślimy o innych, więc to potencjalnie idealny czas dla marek, które nie myślą tylko o sobie i mają cel wyższy, tzw. brand purpose. Ale to zadanie nie tylko na święta, a na każdą chwilę każdego roku - pisze Bartosz Gąsiorowski, strategy director, Freundschaft.
Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST]
Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol.
Katar 2022 w liczbach [infografika]
W dniach, gdy miliony Polaków, a miliardy widzów na świecie, rozgrzewają mundialowe emocje, przypominamy nieco danych liczbowych związanych z piłkarskimi mistrzostwami w Katarze.
Wzrost zostanie z nami na dłużej
O retail mediach, platformach e-commerce, e-grocery, kartach produktowych i social commerce - mówią Barbara Grabiwoda, chief strategy officer, Publicis Le Pont i Konrad Dorabialski, co-lead, Publicis Le Pont.
Kompania Piwowarska z marką Tyskie partnerem piłkarskiej reprezentacji
Kontrakt zawarto na lata 2023-26.
Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio]
Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.
Maciej Hilt: Nadal będziemy kupować [Next Day Studio]
Stajemy przed trudniejszym, ale krytycznym dla "tu i teraz" wyzwaniem zbudowania swojej marki i produktu, również emocjonalnie, aby odbudować poziom na którym nasze produktu ponownie znajdą się w sferze pilnych potrzeb i pragnień konsumenta - mówi Maciej Hilt, business development Director w OS3.
Wynagrodzenia nie mają płci: Business Centre Club przyznaje Certyfikaty Równości Płac
W pierwszej edycji projektu wyróżnione zostały: Santander Bank Polska, Engave, Grupa Progres, Wedia Ann, Smay i Grupa Łapaj.
DHL Parcel nawiązuje współpracę z AliExpress
Klienci chińskiego marketplace'u będą mogli odebrać paczki w DHL POP (Punkty Obsługi Paczek) oraz w automatach POP Box.