O marketingu

Joanna Czekaj: Dojrzałe cyfrowo marki rosną szybciej

Dojrzałość cyfrowa to nie tylko kampanie i ich efektywność, ale także świadomość, kontrola i zrozumienie wszystkich zależności pomiędzy technologią, danymi, komunikacją i, co najważniejsze, efektywnością sprzedaży - mówi Joanna Czekaj, managing director Sales Tube.

Łukasz Smolarski zrealizował cykl rozmów “Słuchaj, tak to działa" dla Samsunga

Rozmów o związkach technologii i biznesu można posłuchać m.in. na Spotify, a w formie wideopodcastu obejrzeć na kanale Samsunga na YouTube.

T-Mobile nie będzie już sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt, który wygasa z końcem br., nie zostanie przedłużony.

GetResponse przejmuje Recostream

Dzięki przejęciu Recostream GetResponse rozszerza możliwości personalizacji o rekomendacje produktowe AI.

Biznes równych szans kobiet i mężczyzn - BCC wdraża Certyfikat Równości Płac

Rozmawiamy z Katarzyną Woszczyną, wiceprezeską Business Centre Club, pomysłodawczynią projektu BCC Kobiety i Certyfikatu Równości Płac.

Trendy i wyzwania roku 2023 w branży marketingowej

Wiedzą i wskazówkami podzielili się z nami eksperci z grupy marketingowo-technologicznej IF Nation Group.

LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów

Grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.

Shopee kończy działalność w Polsce

Możliwość składania zamówień na platformie zakupowej zostanie wstrzymana 13 stycznia o godz. 23:59.

Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus

Agencja WebTalk wprowadza usługę ratingu cenowego - trackowania cen produktów u różnych dystrybutorów - dzięki czemu możliwe jest przygotowywanie konkurencyjnych strategii cenowych.

Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem

W perspektywie 2-3 lat wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital może być na tym samym poziomie, a budżet mediowy niektórych marek będzie w 100% alokowany w środowisku online - mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International.