Skąd dokąd (2)
Drugi odcinek naszego nowego cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Focus Nation publikuje Praktyczny Trendbook na 2023 rok
W publikacji znajdziemy 20 trendów podzielonych na trzy obszary (social media, digital marketing i inspiracje) oraz 3 antytrendy, w tym technologie, które nas zawiodły.
Accenture Review TV - rozmowy liderów o biznesie
Żadna firma doradczo-technologiczna nie zrealizowała dotąd podobnego projektu - biznesowo-naukowego talk show z udziałem top menedżerek i menedżerów najbardziej innowacyjnych firm w Polsce - w jakości TV i dostępnego w Internecie. "Accenture Review TV" to format stworzony przez Accenture w Polsce.
Moc opowieści - rozmowa z Marcinem Napiórkowskim
Dobre fakty też potrzebują dobrych opowieści. Eksperci bardzo często poprzestają na fact checkingu, a potrzebny jest także fact telling - przekonuje Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, autor książki "Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat".
Skąd dokąd (3)
Trzeci odcinek cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Marketing i reklama w erze AI
Za sprawą Chat GPT oraz nabierającej impetu rywalizacji między Google a Microsoftem sztuczna inteligencja stała się jednym z najgorętszych tematów w mediach. Korzystając z jednej z inspiracji z nowego trendbooka Focus Nation, przyjrzymy się możliwym zastosowaniom AI z perspektywy naszej branży.
Piotr Hołownia: Digital mindset zmienia wszystko
Technologia może usprawnić każdą sferę organizacji. Chodzi o przemianę procesów sprzedażowych, ale także przedsprzedażowych, posprzedażowych i wewnętrznych. To odpowiedź na nowe oczekiwania klientów i - co równie ważne - pracowników - mówi Piotr Hołownia, Country Digital Manager w IKEA.
Piotr Szymczak: Dajemy konsumentom więcej swobody
Stawiamy na złoty środek: zakupy z jednej strony bardziej przemyślane, a z drugiej pozwalające na chwile przyjemności - mówi Piotr Szymczak, dyrektor operacyjny PayPo, lidera na rynku płatności odroczonych w Polsce.
Skąd? Dokąd? (4)
Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.
Best Brands Poland 2023: rusza badanie
GfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.