O marketingu

Skąd? Dokąd? (5)

Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.

Skąd? Dokąd? (6)

Jak co tydzień podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom

Początek roku to okres podsumowań i postanowień, czas na nabranie dystansu i ocenę. W tym roku ma on nieco gorzki smak - pisze Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard

Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie

Firma opublikowała raport "Ipsos Global Trends 2023".

Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii

Nesperta we Włoszech prezentuje najnowsze kolekcje, kluczowe innowacje oraz bestsellery.

Amazon ogłasza likwidację 9 tys. etatów

To kolejne cięcie etatów po ogłoszeniu w styczniu br, że pracę straci 18 tys. osób (5% ogółu zatrudnionych).

Na odległość kciuka

Loginy zamiast marmurów - tak smartfony zmieniają banki.

PKO będzie ubezpieczać samochody

Największy krajowy bank chce na poważnie wejść w ubezpieczenia.

Vue Storefront pozyskuje 20 mln dol. od inwestorów

Do dynamicznie rosnącego wrocławskiego start-upu zajmującego się tworzeniem oprogramowania dla e-sklepów dołączył jako CTO Tim Drijvers.

Skąd? Dokąd? (7)

Tym razem wyjątkowo w poniedziałek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.