O marketingu

Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024

Jedna z czołowych sieci handlowych w Europie jest partnerem zarówno samego turnieju w 2024 r., jak i eliminacji, które ruszyły 23 marca br.

Unia Europejska wzmocni prawo do naprawy produktów

Naprawa sprzętu AGD i elektroniki będzie prostsza i tańsza - deklaruje Komisja Europejska.

Tomasz Brycki: Rzemiosło noszę w sercu od urodzenia

Z Tomaszem Bryckim - wspólnikiem Browaru Za Miastem, wcześniej przez ponad 20 lat jednym z czołowych marketerów Kompanii Piwowarskiej - rozmawiamy o fenomenie piw kraftowych, o tym, czy łatwo jest wyrwać się z korporacji, oraz o dziwactwach w naszej marketingowej bańce, które teraz doskonale widzi.

Wirtualni influencerzy - nowa era influencer marketingu?

Samo zjawisko nie jest nowe, bo najpopularniejsi wirtualni influencerzy powstali już kilka lat temu. To jednak właśnie teraz dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji czy metaverse trend na wirtualnych influencerów przybrał na sile i dopiero się rozkręca.

Skąd? Dokąd? (8)

Jak co tydzień podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Nasilają się obawy wokół sztucznej inteligencji i ChatGPT

Coraz więcej osób i instytucji nawołuje do wstrzymania wdrożeń i prac nad dalszym rozwojem komercyjnych narzędzi wykorzystujących AI, dopóki nie zostaną zbadane możliwe skutki ich używania i nadużywania.

IMPACT’23: Marketing & Digital Consumers

Relacja technologii z człowiekiem, człowieka z technologią wydaje się dzisiaj osią nowoczesnego marketingu. By dobrze go uprawiać, nie można jedynie próbować nadążyć za technologią, jej trendami i nowinkami. Trzeba równie dużo energii poświęcać na zrozumienie, czemu ludzie za nimi podążają.

ChatGPT to dopiero początek

Czy AI zabierze nam pracę i spali nasze domy? Ja uważam, że nie. Obecnie ta technologia ma wiele ograniczeń, z jakichś powodów np. potrafi wygenerować obraz człowieka z dłonią o sześciu palcach. Najbardziej sprawdza się jako pomocnik - mówi Arek Szulczyński, speaker Brunchu Marketingowego Mastercard

The Alive Record - pierwsza na świecie płyta, która żyje

To specjalna edycja płyty Mariki "Cykl".

Skąd? Dokąd? (9)

W przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.