O marketingu

Jakub Barzak - CMO Roku, Żabka - Marketerem Roku, ING Bank - Marką Roku

Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała nagrody w corocznym raporcie "Marka i Marketer Roku".

Upfield wprowadza nowy produkt roślinny marki Rama

Ambasadorką Ramy Używaj Jak Masło jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia.

Nice To Fit You rozszerza współpracę z Fundacją Maraton Warszawski

Marka cateringu dietetycznego została sponsorem tytularnym Warszawskiej Dychy - biegu na 10 kilometrów, towarzyszącemu 45. Nationale-Nederlanden Maratonowi Warszawskiemu.

Spragnieni promocji

Polacy wyraźnie częściej - niż przed dwoma, trzema laty - przeglądają papierowe gazetki sieci handlowych.

Znamy laureatów Best Brands Poland

Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.

Wydrych, Vukić i Botko ruszają z projektem Anystar

Narzędzie umożliwia firmom samodzielne wyszukiwanie twórców, prowadzenie i analizowanie wyników kampanii z influencerami oraz monitorowanie działań konkurencji w czasie rzeczywistym.

Skąd? Dokąd? (14)

W najnowszym odcinku m.in. o awansach w VMLY&R oraz zmianach w zespole influencer marketingu agencji Stor9.

Startuje pełna wersja Adaily

Kilka tygodni po rozpoczęciu fazy beta, startuje pełna wersja Adaily - chatbota opartego na GPT. To inteligentny asystent, dostępny 24/7, który w szybki i prosty sposób ma pomagać znaleźć inspiracje do działań marketingowych.

Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych już dziś

Gala, podczas której zostaną wręczone najważniejsze branżowe nagrody oraz zaprezentowane wyniki największego na rynku badania satysfakcji klientów agencji, odbędzie się 24 maja w Małej Warszawie przy ul. Otwockiej 14.

Znamy zwycięzców Performance Marketing Diamonds EU 2023

W piątej edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej tytuł Agency of the Year ponownie trafił do SalesTube, statuetka Brand of the Year do Decathlonu, a Grand Prix po raz pierwszy otrzymała agencja Cube Group.