Agnieszka Barańska: Zapraszamy na proste i przyjemne zakupy
Ludzie słuchają marek, które naprawdę lubią. Chcemy, żeby słuchali naszych komunikatów i czuli się dobrze, wchodząc w interakcje z naszą marką - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji w Aldi.
InMusicLocated umożliwi lokowanie produktów w teledyskach
To nowy projekt biznesowy Kevina Mgleja, autora piosenek i producenta muzycznego, założyciela i właściciela House of Hype.
Dorota Haller pokieruje marketingiem Honor Polska
Wcześniej, od 2017 r., kierowała w Polsce marketingiem Huawei.
121 nominacji w konkursie Golden Arrow
Nagrodzonych poznamy na gali 22 czerwca.
Adrian Palak, Allegro: Partnerstwo się opłaca
Udział w Programie Partnerskim Allegro Ads - m.in. poprzez wiarygodność naszej marki, dostęp do wiedzy oraz szerokie dotarcie do klientów - daje agencjom dodatkowy impuls pozwalający szybko wyskalować biznes - mówi Adrian Palak, kierujący w Allegro zespołem odpowiadającym za rozwój programu.
Akcja promocyjna #YESforLove zakończona
Firmie zarzucono, że nie ma prawa do wykorzystywania dyskryminowanej społeczności LGBT do promowania swojej marki i uzyskiwania z tego korzyści finansowych.
Farmacja - wysokie zarobki marketerów, równie wysokie wymagania
Oferowane wynagrodzenia dla marketerów w farmacji są o ok. 20% wyższe niż innych segmentach rynku - mówi Dorota Jankowska, executive manager, HRK Pharma.
Performics - Digitalową Agencją Roku, Albedo Marketing - Agencją Marketing Services Roku
22 czerwca rozstrzygnięto też konkurs Golden Arrow - przyznano 21 nagród głównych i 2 nagrody specjalne.
Wyższy poziom chmury Microsoftu
Firma podsumowuje największą w historii kampanię na polskim rynku.
Donata Wolińska, L'Oreal, Paweł Gala, Wavemaker: Postawiliśmy na radykalną zmianę
Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.