O marketingu

Agnieszka Barańska: Zapraszamy na proste i przyjemne zakupy

Ludzie słuchają marek, które naprawdę lubią. Chcemy, żeby słuchali naszych komunikatów i czuli się dobrze, wchodząc w interakcje z naszą marką - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji w Aldi.

InMusicLocated umożliwi lokowanie produktów w teledyskach

To nowy projekt biznesowy Kevina Mgleja, autora piosenek i producenta muzycznego, założyciela i właściciela House of Hype.

Dorota Haller pokieruje marketingiem Honor Polska

Wcześniej, od 2017 r., kierowała w Polsce marketingiem Huawei.

121 nominacji w konkursie Golden Arrow

Nagrodzonych poznamy na gali 22 czerwca.

Adrian Palak, Allegro: Partnerstwo się opłaca

Udział w Programie Partnerskim Allegro Ads - m.in. poprzez wiarygodność naszej marki, dostęp do wiedzy oraz szerokie dotarcie do klientów - daje agencjom dodatkowy impuls pozwalający szybko wyskalować biznes - mówi Adrian Palak, kierujący w Allegro zespołem odpowiadającym za rozwój programu.

Akcja promocyjna #YESforLove zakończona

Firmie zarzucono, że nie ma prawa do wykorzystywania dyskryminowanej społeczności LGBT do promowania swojej marki i uzyskiwania z tego korzyści finansowych.

Farmacja - wysokie zarobki marketerów, równie wysokie wymagania

Oferowane wynagrodzenia dla marketerów w farmacji są o ok. 20% wyższe niż innych segmentach rynku - mówi Dorota Jankowska, executive manager, HRK Pharma.

Performics - Digitalową Agencją Roku, Albedo Marketing - Agencją Marketing Services Roku

22 czerwca rozstrzygnięto też konkurs Golden Arrow - przyznano 21 nagród głównych i 2 nagrody specjalne.

Wyższy poziom chmury Microsoftu

Firma podsumowuje największą w historii kampanię na polskim rynku.

Donata Wolińska, L'Oreal, Paweł Gala, Wavemaker: Postawiliśmy na radykalną zmianę

Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.