Studio ORKA z nową komunikacją wizualną
Znane z nieszablonowych decyzji studio ORKA zaprezentowało nową identyfikację wizualną opracowaną w bliskiej współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
Raja Rajamannar: Potrzebujemy nowego paradygmatu
Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne - mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard.
Piwo o 10 zł drożej?
Branża piwowarska straszy, walcząc z systemem kaucyjnym.
Wavemaker: Tęczowy marketing budzi emocje
Netflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.
Bobo Frut się zmienia
Dzięki nowym atrybutom marka ma stać się bardziej atrakcyjna. Autorami rebrandingu są agencje Przestrzeń i Wyraz.
Wojna w Ukrainie zmienia wszystko
To znaczy również postawy konsumenckie i rynek reklamy - pisze Michał Kwit, communications director & clients operations, Value Media
Paweł Modzelewski managing partnerem w Bluecloud Interactive
Ze spółką rozstają się Łukasz Janowski, dotychczasowy managing director, i Piotr Nogal, dotychczasowy chief experience officer. Jednocześnie przestają być jej udziałowcami.
Czego powinien wymagać marketer od narzędzia webanalitycznego?
Narzędzie webanalityczne powinno pełnić rolę doradcy, który wspiera w ocenie efektów działań digital marketingowych i podejmowaniu trafnych decyzji.
Cenne minuty uwagi
Codziennie, do konsumentów dociera około 90 minut przekazu reklamowego, jednak tylko 9 minut konsumowanych jest świadomie i z uwagą. Firmy optymalizują strategie marketingowe i szukają złotego środa pomiędzy optymalizacją zasięgu i kosztów. Kluczowe jest zdobycie uwagi użytkownika.
Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
Czworonogi coraz częściej są traktowane jak członkowie rodzin czy przyjaciele. Obecnie w co drugim gospodarstwie człowiekowi towarzyszy pies lub kot - mówi Magdalena Czesuch, market strategy & deployment director segmentu Mars Petcare w Mars Polska.