Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
Nagrodzono również Olgę Zomer, rzecznika Cyfrowego Polsatu oraz zespół komunikacji Biedronki.
Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
O korzyściach z uczestnictwa w Programie Partnerskim rozwijanym przez Tpay rozmawiamy z Przemysławem Płudowskim, który w styczniu br. objął w firmie stanowisko Head of Partnerships.
Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
Organizatorzy poznańskiej konferencji dotyczącej m.in. biznesu, innowacji czy technologii, której przyszłoroczna edycja odbędzie się 15-16 maja, ogłosili nazwiska czterech pierwszych prelegentów.
Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
Pomimo turbulencji politycznych i gospodarczych w 2022 r. obroty europejskiego handlu elektronicznego B2C wzrosły do 899 mld euro z 849 mld euro w 2021 r. W br. wzrost może wynieść 8%.
Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
Jej założycielem jest Marcin Michalski.
Jak AI wspiera e-commerce?
Z tytułowym pytaniem, które wybrzmi mocno także podczas październikowej konferencji Shopper Day, zwróciliśmy się do trójki (a właściwie czwórki) ekspertów.
Euvic Digital: 10 tropów na temat pokoleń Alfa i Zet
Jak zaangażować młodych odbiorców i zainteresować ich nowymi treściami? 10 kluczowych trendów, które eksperci Euvic Digital nazwali "tropami", opisano w raporcie "Młodosmartni, czyli alfabet młodych od Alfy do pokolenia Z".
Free Now w przekorny sposób zachęca do udziału w wyborach
Dla podkreślenia wartości, jaką jest wolność wyboru, platforma mobilności miejskiej przeprowadziła wśród ponad 6 tys. użytkowników "niewyborczą ankietę". Większość pytań miała tylko jedną możliwą odpowiedź do zaznaczenia.
Reklamiara - Rozmowa z Anną Dzierzędzką o wzmocnieniu głosu marketerów
W najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke rozmawia z Anną Dzierzędzką, connection and media planning director na Europę Centralną w PepsiCo oraz prezeską POR, czyli nowo powstałej Polskiej Organizacji Reklamodawców.
Konferencja "MMP" i "Handlu" Shopper Day już 26 października
To siódma edycja konferencji organizowanej przez dwie redakcje VFP Communications: "Media Marketing Polska" i Handel"