Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
To nie tylko suche zapisy w umowach, ale - mamy nadzieję - także impuls do refleksji i okazja dla nowych twórców wchodzących na ten rynek, by robić to wedle najlepszych reguł - mówi Łukasz Borek, dyrektor generalny agencji LiquidThread należącej do Publicis Groupe.
Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
W branży beauty w ostatnich latach odczuwalny jest trend kurczenia się średniej półki cenowej produktów kosmetycznych.
Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
W najnowszym odcinku programu "Reklamiara" Łukasz Pacek, menedżer ds. Target Operating Model w BNP Paribas Bank Polska, objaśnia Marcie Macke i słuchaczom, czym dokładnie jest TOM i jak wspomaga przedsiębiorstwo.
"Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
ZnanyLekarz zachęca swoich partnerów, lekarzy i pacjentów do udziału w zbiórce prowadzonej na rzecz międzynarodowej organizacji humanitarnej Lekarze bez Granic na portalu Pomagam.pl.
100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
Niezmiennie rządzą firmy technologiczne, ale są wśród nich przetasowania - traci Intel, a zyskuje Microsoft.
Sam Altman wraca do OpenAI
To kolejny zwrot akcji w historii, która wygląda zupełnie nieprawdopodobnie, gdyż dotyczy czołowych spółek w branży technologicznej, ale wydarzyła się naprawdę.
Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
Uważam, że naszą misją jako marketerów jest nie tylko "dowożenie" wyśrubowanych celów biznesowych, ale też traktowanie działań prospołecznych jako obowiązkowego elementu kampanii - mówi Mariusz Ryciak, CMO Answear.com na Polskę i region CEE.