Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego?
To dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W marketingu sportowym, aby osiągnąć naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i strategicznie, i długofalowo.
Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: "Bądź kumplem, nie dokuczaj"
Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej
Czasy jednostronnej komunikacji marek z klientami to przeszłość. Marketerzy potrzebują takiego prowadzenia działań, by konsumenci z autentyczną ochotą brali udział w życiu marki, by wewnętrzna motywacja skłaniała ich do kontaktu i wstawiennictwa za nią. By po prostu byli… zaangażowani.
Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]
Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.
Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie
Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".
Agencja BARDZO rozwija biznes
Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Enea mecenasem Filharmonii Zielonogórskiej
Filharmonia w Zielonej Górze dołączyła do instytucji kultury wspieranych przez Eneę. Mecenat symbolicznie zainaugurowano w piątek. W czasie koncertu pn. "Symfonia Patetyczna" gmach zielonogórskiej filharmonii rozświetlały okolicznościowe iluminacje.
Kampania Orange z Marcinem Dorocińskim
10 kwietnia w telewizji, kinach i internecie pojawiła się nowa odsłona kampanii Orange LOVE. Tym razem możemy zobaczyć w niej Marcina Dorocińskiego.
Nadchodzą "Centra handlowe 4.0"
Skrzynki depozytowe w roli gablot z obuwiem, sklep sportowy oparty na planie stadionu, wybór produktów na dotykowym ekranie zlokalizowanym w sklepie - to przykłady już obecnych nowości w sektorze handlowym.
Carrefour o planach na ten rok
W 2017 r. Carrefour planuje utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju swojej sieci franczyzowej, poprzez otwarcie 120 nowych placówek - zapowiada operator, pod którego szyldami działa ponad 800 sklepów w pięciu formatach.