O marketingu

Idea Bank ma placówkę w formie wagonu

Nowy projekt we współpracy z PKP Intercity.

Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: "Warto mieć marzenia"

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. 27 kwietnia startuje emisja nowego spotu reklamowego. To kolejna prawdziwa historia, która pokazuje, że warto marzyć i odważnie podejmować ambitne wyzwania.

Dobry początek roku dla Seata

W pierwszych trzech miesiącach br. Polacy kupili o 25 proc. więcej aut tej marki niż przed rokiem.

Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Po I kwartale 2017 r. Carlsberg potwierdza prognozy

24,2 mln hl piwa sprzedała w I kwartale 2017 r. duńska grupa browarnicza Carlsberg. To o 2 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody jednak wzrosły o 5 proc. - do 13,7 mld koron duńskich.

Byss.pl przygotował nową kampanię marki Kross

Agencja realizuje kampanię dla tej marki w ramach stałej współpracy.

Lidl wspiera sprawiedliwy handel

Od 11 maja w sklepach Lidl w Polsce będą dostępne banany z certyfikatami Fairtrade i rolnictwa ekologicznego (bio).

Burgery od Max Premium we Wrocławiu, Warszawie i Gdańsku

Najstarsza szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi Max Premium Burgers wchodzi na polski rynek. Pierwszy lokal ze skandynawskimi burgerami zostanie otwarty pierwszego września we Wrocławiu.

MEC Wavemaker autorem kampanii marki lodów Manhattan

Po kilku latach nieobecności w mediach marka Manhattan ruszyła z kampanią reklamową.