O marketingu

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

Czytaj więcej
Rusza relaunch Hoop Coli

Rusza relaunch Hoop Coli

Hoop Polska inwestuje we wsparcie marketingowe swojej flagowej marki.

Czytaj więcej
Coca-Cola Lime wsparta kampanią

Coca-Cola Lime wsparta kampanią

Za komunikację odpowiadają m.in. agencje MediaCom, McCann & MRM, LiquidThread i RC2.

Czytaj więcej
WebTalk Stories - poznaj historię rozwoju ludzi i firmy

WebTalk Stories - poznaj historię rozwoju ludzi i firmy

To mógłby być kolejny artykuł o sukcesach i rozwoju młodej agencji. A w przypadku WebTalk byłoby o czym pisać. Jednak jak mówią założyciele agencji - Michał Dunin i Maciej Maślak - najlepiej o firmie świadczą historie jej pracowników i to, jak rozwijają się razem z nią.

Czytaj więcej
Payback dla biznesu

Payback dla biznesu

Firma wprowadza możliwość motywowania pracowników bonusami w postaci punktów Payback.

Czytaj więcej
Idea Bank ma placówkę w formie wagonu

Idea Bank ma placówkę w formie wagonu

Nowy projekt we współpracy z PKP Intercity.

Czytaj więcej
Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu:  "Warto mieć marzenia"

Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: "Warto mieć marzenia"

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. 27 kwietnia startuje emisja nowego spotu reklamowego. To kolejna prawdziwa historia, która pokazuje, że warto marzyć i odważnie podejmować ambitne wyzwania.

Czytaj więcej
Dobry początek roku dla Seata

Dobry początek roku dla Seata

W pierwszych trzech miesiącach br. Polacy kupili o 25 proc. więcej aut tej marki niż przed rokiem.

Czytaj więcej
Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.

Czytaj więcej
Polacy lubią dyskonty

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Czytaj więcej