O marketingu

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.

Handel się zbroi

- Detaliści wkraczają więc w nową epokę, w której liczy się już nie tylko dalsza penetracja, ale efektywna rekrutacja i utrzymanie posiadanej bazy klientów. Bazy, dodajmy, nielojalnej i wymagającej - pisze Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji w Starcomie.

Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.

Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz

Wyniki badania firmy PMR pokazują, że Polki stawiają na klasyczny makijaż i najczęściej kupują tusze do rzęs, podkłady i szminki.

Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych

Polscy kierowcy najczęściej wybierają podczas przerwy w podróży ciepłe napoje i wytrawne przekąski.

Eddy Vermeir pokieruje największym dystrybutorem Apple w Polsce

Jego poprzednik będzie rozwijał restauracje McDonald’s w Estonii, Grecji, na Łotwie, Litwie, Malcie i w Rumunii.

WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową

WP Brand Studio pokieruje Łukasz Szymański.

Cardtronics będzie walczyć o rynek bankomatowy w Polsce

Ma mu to umożliwić m.in. umowa z Ruchem; są też plany budowania silnej marki - działania po wakacjach.

Sephora powierzyła K2 Media launch nowej marki

Na polskim rynku debiutuje brand Kat Von D Beauty.