Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu
Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.
Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]
Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.
Handel się zbroi
- Detaliści wkraczają więc w nową epokę, w której liczy się już nie tylko dalsza penetracja, ale efektywna rekrutacja i utrzymanie posiadanej bazy klientów. Bazy, dodajmy, nielojalnej i wymagającej - pisze Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji w Starcomie.
Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"
Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.
Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz
Wyniki badania firmy PMR pokazują, że Polki stawiają na klasyczny makijaż i najczęściej kupują tusze do rzęs, podkłady i szminki.
Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych
Polscy kierowcy najczęściej wybierają podczas przerwy w podróży ciepłe napoje i wytrawne przekąski.
Eddy Vermeir pokieruje największym dystrybutorem Apple w Polsce
Jego poprzednik będzie rozwijał restauracje McDonald’s w Estonii, Grecji, na Łotwie, Litwie, Malcie i w Rumunii.
WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową
WP Brand Studio pokieruje Łukasz Szymański.
Cardtronics będzie walczyć o rynek bankomatowy w Polsce
Ma mu to umożliwić m.in. umowa z Ruchem; są też plany budowania silnej marki - działania po wakacjach.
Sephora powierzyła K2 Media launch nowej marki
Na polskim rynku debiutuje brand Kat Von D Beauty.