O marketingu

Stor9_ zarządza komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

Stor9_ zarządza komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

CEO firmy jest Anna Zielińska - wcześniej związana z agencją Socializer, a następnie Isobar Polska.

Czytaj więcej
Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych

Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych

Według raportu ARC Rynek i Opinia co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z kawowej oferty sklepów spożywczych.

Czytaj więcej
Elżbieta Bielakowska dołącza do Mediavestu

Elżbieta Bielakowska dołącza do Mediavestu

Obejmuje stanowisko digital communications managera.

Czytaj więcej
Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Do działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.

Czytaj więcej
Play wprowadza Stan Nielimitowany

Play wprowadza Stan Nielimitowany

Nową ofertę będą reklamować Jakub Błaszczykowski, Arkadiusz Jakubik i Martyna Wojciechowska.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.

Czytaj więcej
Handel się zbroi

Handel się zbroi

- Detaliści wkraczają więc w nową epokę, w której liczy się już nie tylko dalsza penetracja, ale efektywna rekrutacja i utrzymanie posiadanej bazy klientów. Bazy, dodajmy, nielojalnej i wymagającej - pisze Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji w Starcomie.

Czytaj więcej
Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.

Czytaj więcej
Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz

Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz

Wyniki badania firmy PMR pokazują, że Polki stawiają na klasyczny makijaż i najczęściej kupują tusze do rzęs, podkłady i szminki.

Czytaj więcej