O marketingu

Fiat podejmuje współpracę z Bulgari

Zostało wyprodukowanych 1600 miniaturowych Fiatów 500F dla 300 salonów jubilerskich Bulgari na całym świecie.

Piotr i Paweł otwiera sklepy na stacjach BP

BP i sieć supermarketów zaprezentują 9 sierpnia br. w Warszawie nowy koncept sklepów Piotr i Paweł.

Połowa leków kupowanych online to produkty podrobione

Według WHO co setny lek na polskim rynku jest podrobiony, a Polacy wydają na fałszywki 100 mln zł rocznie.

Co dekadę coś nowego!

Od "dużo i tanio" do marek tożsamości społecznej w branży retail w Polsce.

Trudno być liderem [wywiad]

Arkadiusz Gwizdek, obecny marketing director marki Skoda w Volkswagen Group Polska zdecydował się odpowiedzieć redakcji MMP na wiele niełatwych pytań. Opowiedział nam m.in. o trudach liderowania i ... kanibalizmie.

Rainbow Tours wydaje najwięcej na reklamę display

Firma wydała 320 tys. zł: to prawie połowa wydatków wszystkich innych biur podróży na rynku.

Netto Polska: odszedł Kent Fogh Petersen

31 lipca 2017 r. Kent Fogh Petersen zrezygnował z pełnienia funkcji dyrektora generalnego Netto Polska.

Mindshare Polska zbadał skuteczność product placementu

Product placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom.

Maciej Skrzypczak prezesem Gameset

Były dyrektor zarządzający Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna nowy etap w karierze.

Michał Mierzejewski prezesem zarządu Philip Morris Polska i kraje bałtyckie

Wcześniej obejmował stanowisko dyrektora ds. korporacyjnych.