O marketingu

Oddałem Surface Pro w ręce profesjonalnego grafika. Wnioski? Microsoftowi w końcu się udało

Spędziłem już blisko miesiąc z Surface Pro 2017 i sprawdziłem prawie wszystko… prócz kluczowej kwestii. Jak nowa maszyna Microsoftu spisuje się w zadaniach graficznych, do których została stworzona? By się o tym przekonać, oddałem ją w ręce profesjonalnego grafika.

Empik: 2,2 mln użytkowników programu lojalnościowego w rok

Z okazji 1. rocznicy wprowadzenia programu Empik przygotował specjalną promocję dla użytkowników: 20 proc. rabatu na zakupy za min. 50 zł.

Monika Rut rozstaje się z Coty Polska

Dyrektor generalna dywizji Consumer Beauty na region Europy Środkowo-Wschodniej odchodzi z firmy po 10 latach.

Amazon ma zgodę na przejęcie Whole Foods Market

Federalna Komisja Handlu zgodziła się 23 sierpnia na transakcję wartą 13,7 mld dolarów.

Terravita wprowadza do swojej oferty nowe produkty

Już od września dostępne będą tabliczki mleczne i czekoladki Choco Sticks.

Wyróżnienie dla polskiego startupu

Polski startup IamBot pokonał setki konkurentów z całego świata i zakwalifikował się do METRO Accelerator powered by Techstars.

Sieć pizzerii Papa John's wchodzi do Polski

Lokale pojawią się jeszcze w tym roku.

Kibice futbolu mogą rywalizować na smartfonach [wideo]

Umożliwia to nowa aplikacja Football Fans on Map.

Coca-Cola dla młodych

Coca-Cola HBC Polska przeprowadzi debatę pod hasłem "Praca marzeń czy marzenie o pracy?" otwierającej program YouthEmpowered.

IKEA dojrzała do zmian

Szwedzka sieć tradycyjnie z końcem wakacji wprowadza na rynek nowy katalog. Nowością jest platforma komunikacyjna i hasło "Niech żyje dom!". A nade wszystko - refleksja nad znaczeniem pojęcia "zmiany", do której źródeł znaczenia zdaje się prowadzić przesłanie nowego spotu reklamowego.