O marketingu

Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Sprzedaż produktów FMCG wzrosła w II kwartale 2017 r. o 3,7 proc., co jest najwyższym poziomem od trzech lat - podają zachodnie media za Nielsenem.

Czytaj więcej
Bezcenne niespodzianki od MasterCard

Bezcenne niespodzianki od MasterCard

Firma płatnicza chce pozytywnie zaskakiwać użytkowników swoich produktów.

Czytaj więcej
Zmiany w Orange

Zmiany w Orange

Pomarańczowy operator uprościł niedawno ofertę, a teraz prezentuje strategię, dzięki której zamierza zahamować spadki i powrócić na ścieżkę wzrostu.

Czytaj więcej
Hotele Ibis promują się w konkursie muzycznym

Hotele Ibis promują się w konkursie muzycznym

Ambasadorką marki została Sarsa.

Czytaj więcej
Carrefour obiera nowy kierunek rozwoju marek własnych

Carrefour obiera nowy kierunek rozwoju marek własnych

Detalista wprowadza na półki osiem nowych linii marek własnych.

Czytaj więcej
Wawel chce czynić dobro

Wawel chce czynić dobro

Chwilę po starcie nowej platformy komunikacyjnej Wedla na plac czekoladowego boju wkracza krakowski Wawel. Walka o konsumenta w tym sezonie będzie słodka, ale zaciekła.

Czytaj więcej
Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Czytaj więcej
Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).

Czytaj więcej
Lidl rusza ze sprzedażą przez internet

Lidl rusza ze sprzedażą przez internet

Lidl-shop.cz jest czwartym sklepem internetowym dyskontera i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej
Fantasia idzie tropem mody

Fantasia idzie tropem mody

Marka Danone startuje z akcją promocyjną we współpracy z Answear.

Czytaj więcej