O marketingu

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.

Persil zmienia formułę

Henkel stopniowo wprowadza na rynek produkty pod marką Persil w nowej formule i zmienionych opakowaniach.

Take you Haier

Chiński gigant chce poważnie powalczyć o polski rynek; marka ma być stale obecna w mediach.

Alior Bank odświeża komunikację marki

Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni".

Kamil Stoch w składzie Team Visa

Organizacja płatnicza ogłosiła skład zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018.

Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa

Zakupy online są przede wszystkim postrzegane jako nieskomplikowane i wygodne - całodobowa dostępność to główny zachęcający czynnik dla 82 proc. polskich klientów e-sklepów.

"Porozmawiajmy o wnętrzu" - niestandardowa akcja Vox

Marketer po raz kolejny stawia na nieszablonowe działania.

Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone

Według raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 r. Paczkomat InPost jest drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci.

Sfinks otworzy trzy nowe sieci restauracji

Jeszcze w tym roku spółka chce wprowadzić marki Lepione & Pieczone, Spice Up i Fabryka Pizzy.

Walmart testuje dostawy wprost do lodówki

W rywalizacji z Amazonem Walmart chce zdobyć nowy przyczółek: w Dolinie Krzemowej testuje dostawy bezpośrednio do lodówek klientów.