Koniec "chemii z Niemiec"?
Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.
Persil zmienia formułę
Henkel stopniowo wprowadza na rynek produkty pod marką Persil w nowej formule i zmienionych opakowaniach.
Take you Haier
Chiński gigant chce poważnie powalczyć o polski rynek; marka ma być stale obecna w mediach.
Alior Bank odświeża komunikację marki
Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni".
Kamil Stoch w składzie Team Visa
Organizacja płatnicza ogłosiła skład zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018.
Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa
Zakupy online są przede wszystkim postrzegane jako nieskomplikowane i wygodne - całodobowa dostępność to główny zachęcający czynnik dla 82 proc. polskich klientów e-sklepów.
"Porozmawiajmy o wnętrzu" - niestandardowa akcja Vox
Marketer po raz kolejny stawia na nieszablonowe działania.
Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone
Według raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 r. Paczkomat InPost jest drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci.
Sfinks otworzy trzy nowe sieci restauracji
Jeszcze w tym roku spółka chce wprowadzić marki Lepione & Pieczone, Spice Up i Fabryka Pizzy.
Walmart testuje dostawy wprost do lodówki
W rywalizacji z Amazonem Walmart chce zdobyć nowy przyczółek: w Dolinie Krzemowej testuje dostawy bezpośrednio do lodówek klientów.