O mediach

Co nowego w social mediach (46)

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o wycofaniu nakładek reklamowych przez YouTube i zamknięciu przez Metę projektów związanych z NFT, a także nowych narzędziach TikToka i możliwościach dla twórców oferowanych przez Spotify.

TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową

Zmiana grupy z 16-49 na 20-54 lata to nie rewolucja - ocenia Paweł Więckowski, TV buying director w EssenceMediacom.

Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.

Przychody ze sprzedaży usług reklamowych w grupie zmniejszyły się o prawie 10% r./r. i wyniosły 157,8 mln zł.

Jak się nie zgubić w outdoorze?

Emilia Czerwiec i Łukasz Tabaszewski przygotowali praktyczny poradnik kreatywno-mediowy dla twórców kampanii OOH.

Co nowego w social mediach (45)

W kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.

Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej

Koncert organizowany z okazji Dnia Patronów, obchodzonego w trzecią rocznicę uruchomienia zbiórki na rzecz Radia Nowy Świat, odbędzie się 17 kwietnia o godzinie 20.00 w Teatrze Collegium Nobilium.

Co nowego w social mediach (44)

W nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o funkcjach testowanych przez Metę, limicie czasu użytkowania dla nastolatków, jaki wprowadza TikTok i o tym, jak YouTube umożliwia tworzenie własnych stacji radiowych.

Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe

Globalnym trendem jest rozwój kategorii true stories. Wnikliwiej poszukujemy dziś prawdy - mam tu na myśli nie tylko świat filmu, ale również media czy literaturę - mówi Rita Grebenchikova, head of film production w UPHub (Ukrainian Producers Hub).

Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"

Nowe odcinki (trwające nieco ponad kwadrans) pojawiać się będą co poniedziałek.

Co nowego w social mediach (43)

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.