Aleksander Kutela nowym prezesem Ringier Axel Springer Polska
Zastąpi Marka Dekana, który odchodzi na stanowisko COO Politico Media Group.
Publicis Groupe głównym zwycięzcą w przetargu Mondeleza
Wartość budżetu mediowego amerykańskiego koncernu spożywczego w Europie wynosi 450 milionów dolarów.
Co nowego w social mediach (22)
Aplikacje social mediowe prześcigają się w testowaniu i wprowadzaniu przeróżnych funkcji, które mają ulepszyć proces zakupowy online - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Podcasty coraz częściej goszczą w mediaplanach
Zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory przedstawił wnioski z trzeciej edycji raportu "Słuchacz podcastów w Polsce 2021".
Co nowego w social mediach (21)
W najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, pokazuje m.in. jak platformy społecznościowe rozwijają narzędzia zakupowe w aplikacjach, a także ułatwiają prowadzenie działań marketingowych.
Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.
Nowe digitale w ofercie Clear Channel
Od września do oferty dołącza Silesia City Center.
Aktualizacje algorytmów Google. Co czeka e- commerce w najbliższym czasie?
Każdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.
Startują zgłoszenia do 2. edycji YouTube Works
W tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.
Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media
Przez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.