O mediach

Co nowego w social mediach (33)

Kampanie świąteczne ruszyły pełną parą, o czym w przeglądzie nowości z mediów społecznościowych pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Katar 2022: Mecz Meksyk - Polska oglądało 8,5 miliona widzów

To rekord widowni w 2022 roku.

Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]

Agencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.

Światowy Dzień Telewizji i jubileusz projektu tv♥ TVN Media

21 listopada świętujemy Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez ONZ. W ten dzień przypada również szósta rocznica powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, będącej częścią projektu tv♥ TVN Media.

Reszka, Gandor i "Fakty" TVN z Nagrodami im. Andrzeja Woyciechowskiego 2022

Paweł Reszka z "Polityki" został laureatem nagrody w kategorii dziennikarstwa tradycyjnego, a youtuberka Katarzyna Gandor otrzymała przyznaną po raz pierwszy nagrodę w kategorii Autor Internetowy. Nagrodę specjalną przyznano zespołowi "Faktów" TVN.

Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko

O roli digitalu w agencji mediowej, końcu cookies, gamingu, a także o tym, jak zachowają się marketerzy w czasie kryzysu - mówi Beata Magdziarz, chief digital officer Havas Media Group.

Janda, Kukulska, Nowak, Kwiat Jabłoni i inni w koncercie Radia Nowy Świat dla Akademii Teatralnej

Dochód z koncertu w całości zostanie przeznaczony na dofinansowanie znajdującej się w trudnej sytuacji Akademii.

MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru

Wskaźnik AdStock w przypadku kampanii w OOH to 50%.

Co nowego w social mediach (32)

W przeglądzie przygotowanym jak zwykle przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, m.in. o nowych narzędziach Mety dla twórców, świątecznym przewodniku marketingowym TikToka oraz partnerstwie Snapchata z Amazonem.

"Zona" - audioreportaż o kryzysie na granicy polsko-białoruskiej

Projekt obejmujący także stronę internetową, skąd można wejść do "telefonu Anki" z autentycznymi materiałami z pogranicza, zrealizowały wspólnie Storytel, Fundacja Ocalenie i Grupa Granica.