O mediach

Zenith: Czas oglądania treści wideo osiągnie w  Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie media-internet

Zenith: Czas oglądania treści wideo osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie

Prognoza zakłada jednocześnie, że światowy rynek reklamy TV skurczy się ze 183 mld dol. obecnie do 180 mld dol.

Czytaj więcej
ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie media-internet

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.

Czytaj więcej
"Super Express" rusza z nowym programem wideo media-internet

"Super Express" rusza z nowym programem wideo

W "Expressie Biedrzyckiej" publicystka będzie rozmawiała z politykami co najmniej trzy razy w tygodniu.

Czytaj więcej
WP "pozazdrościła" Onetowi i też pokazała jesienną ramówkę media-internet

WP "pozazdrościła" Onetowi i też pokazała jesienną ramówkę

Wśród nowych prowadzących programy w portalu m.in. Hanna Lis.

Czytaj więcej
Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie media-ooh

Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie

Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów.

Czytaj więcej
Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal media-inne

Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

Szukanie Świętego Graala to piękna przygoda, ale jak to w legendach bywa, Graal na ogół pozostaje nieodnaleziony. Chciałbym odczarować mit o realnej możliwości stworzenia jednoźródłowego badania - mówi Marcin Gerc, managing director, Kantar Media Division.

Czytaj więcej
Odeta Moro poprowadzi "Onet Rano" media-internet

Odeta Moro poprowadzi "Onet Rano"

Pozostali prowadzący bez zmian: Iwona Kutyna, Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski i Piotr Kędzierski.

Czytaj więcej
Październikowy "Vogue Polska" w hołdzie dla Kory media-prasa

Październikowy "Vogue Polska" w hołdzie dla Kory

W numerze między innymi sesja inspirowana zdjęciami, które artystce zrobił przed laty Tadeusz Rolke.

Czytaj więcej
Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network media-ooh

Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network

Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale.

Czytaj więcej
Canal+ zamiast NC+ media-tv

Canal+ zamiast NC+

Platforma satelitarna zmienia nazwę.

Czytaj więcej