O mediach

Aleksander Kutela nowym prezesem Ringier Axel Springer Polska

Zastąpi Marka Dekana, który odchodzi na stanowisko COO Politico Media Group.

Publicis Groupe głównym zwycięzcą w przetargu Mondeleza

Wartość budżetu mediowego amerykańskiego koncernu spożywczego w Europie wynosi 450 milionów dolarów.

Co nowego w social mediach (22)

Aplikacje social mediowe prześcigają się w testowaniu i wprowadzaniu przeróżnych funkcji, które mają ulepszyć proces zakupowy online - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Podcasty coraz częściej goszczą w mediaplanach

Zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory przedstawił wnioski z trzeciej edycji raportu "Słuchacz podcastów w Polsce 2021".

Co nowego w social mediach (21)

W najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, pokazuje m.in. jak platformy społecznościowe rozwijają narzędzia zakupowe w aplikacjach, a także ułatwiają prowadzenie działań marketingowych.

Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush

Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.

Nowe digitale w ofercie Clear Channel

Od września do oferty dołącza Silesia City Center.

Aktualizacje algorytmów Google. Co czeka e- commerce w najbliższym czasie?

Każdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.

Startują zgłoszenia do 2. edycji YouTube Works

W tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.

Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media

Przez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.