Media - INNE

Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]

Są zjednoczeni jak nigdy wcześniej, chcą wracać i budować przyszłość w kraju - taki obraz wyłania się z raportu o sytuacji w Ukrainie przygotowanego przez Media Direction OMD w Kijowie.

Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat

Zajmie miejsce Frederica Berardi, który pozostanie w firmie na stanowisku wiceprezesa i dyrektora finansowego Canal+ Polska.

Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"

Pierwszej z pięciu rozmów można wysłuchać od 25 kwietnia na tokfm.pl i w aplikacji mobilnej Tok FM.

COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów

Dane pochodzą z raportu “New Business Barometer 2021" dla rynku polskiego.

Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100

Wśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.

Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych

Blisko 40% młodych ludzi potwierdziło, że pandemia przyczyniła się do zdobycia przez nich nowej umiejętności, z czego co piąta osoba wskazała nową kompetencję w zakresie obsługi komputera i programów potrzebnych podczas nauki zdalnej.

Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive

Monika Nowak i Piotr Hermanowski nowymi group communication managerami w UM Thrive, zespole odpowiedzialnym za obsługę Nestle Polska.

MMP High Five - Maciej Kawka

Maciej Kawka, dyrektor w dziale strategii agencji Wavemaker, to jeden z pięciu młodych talentów - wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu.

Powstała agencja mediowa Rozgłos

Rozgłos to kolejna, obok studia projektowego Wyraz, niezależna spółka stworzona z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

OMD powołuje zespół strategy & growth

Pokieruje nim Łukasz Zaleśny.