Media - INNE

Agora: Rynek reklamy w br. wzrośnie o 13-16%

To dwukrotnie więcej, niż szacowano jeszcze wiosną.

Michał Jasiński został managing directorem UM

Justyna Mazur wraca na stanowisko chief client relations officera w grupie Mediabrands.

Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM

Sztuczyński w GroupM zastępuje Zuzannę Gębkę, która przechodzi na stronę klienta.

Frekwencja w kinach w górę

New Age Media szacuje, że we wrześniu filmy obejrzało w kinach 3,4 mln widzów.

PHD wprowadza nową globalną identyfikację wizualną

Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.

Tandem Media partnerem konkursu "Kreatura" w kategorii Podcasty

Do kategorii Podcasty w konkursie "Kreatura"zgłosić można jeden z odcinków serii (sezonu) kreatywnie przygotowywanego podcastu. Prace można przesyłać do dnia 14 października br.

Spark Foundry wygrywa przetarg Innogy

Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, ruszyła 1 października.

"Kajś" Zbigniewa Rokity z Nagrodą Literacką Nike 2021

"Gazeta Wyborcza" ogłosiła też plebiscyt na Nike 25-lecia, w którym zwyciężyło "Nie ma" Mariusza Szczygła - książka nagrodzona Nike w 2019 r.

Izabela Albrychiewicz z regionalną funkcją w GroupM

CEO polskiego oddziału GroupM zyskuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Mindshare utrzymuje obsługę Unilevera na większości rynków

Polski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.