Media - INNE

Walka ceną nie ma sensu

Walka ceną nie ma sensu

Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
Premiera kalendarza ze zdjęciami Roberta Wolańskiego

Premiera kalendarza ze zdjęciami Roberta Wolańskiego

W kalendarzu ATM Grupa 2019 znajdzie się 12 zdjęć gwiazd polskiego kina i telewizji. Premiera 12 grudnia.

Czytaj więcej
Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.

Czytaj więcej
Znana jest już data premiery serialu "1983"

Znana jest już data premiery serialu "1983"

Emisja pierwszego polskiego serialu wyprodukowanego przez Netflix rozpocznie się 30 listopada.

Czytaj więcej
Studio Orka na MFF w Wenecji z realizacją "Yugen"

Studio Orka na MFF w Wenecji z realizacją "Yugen"

To projekt zacierający granice między filmem, matematyką, sztukami wizualnymi i muzyką.

Czytaj więcej
Grupa OMD tworzy agencję Media Data Mind

Grupa OMD tworzy agencję Media Data Mind

Na czele agencji stanie Anna Nazar. W projekt jest też zaangażowany Krzysztof Kłos.

Czytaj więcej
Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Czytaj więcej
Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu

Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu

W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.

Czytaj więcej
Publicis Media poszerza strukturę Commerce

Publicis Media poszerza strukturę Commerce

Do zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.

Czytaj więcej
Przetargi bez końca

Przetargi bez końca

- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.

Czytaj więcej