Publicis Groupe głównym zwycięzcą w przetargu Mondeleza
Wartość budżetu mediowego amerykańskiego koncernu spożywczego w Europie wynosi 450 milionów dolarów.
Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media
Przez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.
Nielsen: Respondenci LGBTQ+ postrzegają streaming jako najbardziej inkluzywną formę nadawania
Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach, jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności nie uległ zmianie, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.
Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
14 agencji zdobyło wyróżnienia.
Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
Są zjednoczeni jak nigdy wcześniej, chcą wracać i budować przyszłość w kraju - taki obraz wyłania się z raportu o sytuacji w Ukrainie przygotowanego przez Media Direction OMD w Kijowie.
Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
Zajmie miejsce Frederica Berardi, który pozostanie w firmie na stanowisku wiceprezesa i dyrektora finansowego Canal+ Polska.
Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
Pierwszej z pięciu rozmów można wysłuchać od 25 kwietnia na tokfm.pl i w aplikacji mobilnej Tok FM.
COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
Dane pochodzą z raportu “New Business Barometer 2021" dla rynku polskiego.
Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
Wśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.
Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
Blisko 40% młodych ludzi potwierdziło, że pandemia przyczyniła się do zdobycia przez nich nowej umiejętności, z czego co piąta osoba wskazała nową kompetencję w zakresie obsługi komputera i programów potrzebnych podczas nauki zdalnej.