Media - INNE

Wszystko za normalność - rozmowa z Michałem Wróblewskim

Minie trochę czasu, zanim kino wróci na tory, po których mknęło przed pandemią. Zakres konsumowania kultury online znacząco się poszerzył - o możliwych skutkach wypartej społecznie traumy, możliwościach rozwoju kina i budowaniu wspólnoty rozmawiamy z doktorem Michałem Wróblewskim.

Zezowate szczęście kinowej transformacji - rozmowa z Karolem Jachymkiem

O wyzwaniach, które stoją przed kinem po pandemii, zmianach w modelu konsumpcji kultury i potrzebie nowych bodźców wśród konsumentów kultury rozmawiamy z kulturoznawcą, doktorem Karolem Jachymkiem z Uniwersytetu SWPS.

Kina wracają do gry

Po długim i wyczerpującym lockdownie branża kinowa ogłasza gotowość do pełnego otwarcia. Kinom studyjnym wystartować łatwiej, ale sieci również dokładnie się na to wydarzenie przygotowały.

Havas Intelligence: Częściej sięgamy po YouTube, TV i portale horyzontalne

O aktywności marek wiążącej się ze wspomaganiem walki z koronawirusem słyszało 45% badanych, a jedynie 6% potrafi wymienić ich konkretne nazwy - wynika z badania.

Ipsos, Kantar i PBS zrealizują dla KIM badanie założycielskie jednoźródłowego pomiaru mediów

Obejmie ponad 60 tys. respondentów.