Media - INNE

Top 25 filmów na 25-lecie Multikina

Sieć kinowa z okazji 25-lecia zaprasza kinomanów do wspólnej zabawy.

“Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros

Uzyskawszy globalne wpływy z biletów kinowych w kwocie ponad 1,34 mld dol. "Barbie" nieznacznie wyprzedza dotychczasowego rekordzistę - "Harry Potter i Insygnia Śmierci: część 2" z 2011 roku.

Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis

W 2022 r. jego przychody wzrosły o 81% w porównaniu z rokiem 2021.

Przetargowe wakacje

Kilka konkursów związanych z obsługą mediową rozgrzało nam lato. Mimo tego czekamy na jeszcze wyższą temperaturę.

Szefowa regionu

Izabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.

Przetargi - czerwiec 2023

Zenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.

Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe

Jego oficjalna funkcja to associate director & enterprise development.

Przetargi - maj 2023

Przetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.

Publicis Groupe Grupą Mediową Roku, 180heartbeats Jung v. Matt Agencją Reklamową Roku

Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.

Polska 2050 przedstawia pomysły na “uzdrowienie" mediów publicznych

Połączenie TVP, Polskiego Radia i PAP-u w jedną firmę, ośrodki regionalne jako niezależne spółki, likwidacja abonamentu RTV i mniej reklam.