Media - INNE

Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media

Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media

Poprzednio pracował w Starcomie.

Czytaj więcej
Empik Music powalczy ze Spotify

Empik Music powalczy ze Spotify

Siłą nowego muzycznego serwisu streamingowego mogą być playlisty układane przez m.in. Wojciecha Manna, Barbarę Wrońską czy Roksanę Węgiel.

Czytaj więcej
Covid-celebryta i ćwiczenia ze sprawstwa

Covid-celebryta i ćwiczenia ze sprawstwa

"Pod kątem widoczności medialnej wirus osiągnął cel, który próbują wszelkimi możliwymi sposobami osiągnąć marki" - z prof. Małgorzatą Molędą-Zdziech rozmawiamy o nowych wyzwaniach dla mediów.

Czytaj więcej
Film wyjęty z kina

Film wyjęty z kina

Rosnącej od lat frekwencji w kinach jeszcze kilka tygodni temu zagrażało tylko ewentualne obniżenie jakości wyświetlanych produkcji. Pandemia stawia branżę i przemysł filmowy wobec wyzwania, z którym nie borykały się od wojny.

Czytaj więcej
Sieć KinAds inicjuje akcję #wspieramykinapolskie

Sieć KinAds inicjuje akcję #wspieramykinapolskie

Jej celem jest wsparcie kin studyjnych.

Czytaj więcej
Byli menedżerowie Codemedia założyli agencję Media Context

Byli menedżerowie Codemedia założyli agencję Media Context

Prezesem jest Bartosz Zientek, a wiceprezesem Maciej Rzeżuchowski.

Czytaj więcej
GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety

GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play

Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Czytaj więcej
Weronika Mirowska przechodzi z Platige Image do Fundacji Grand Press

Weronika Mirowska przechodzi z Platige Image do Fundacji Grand Press

Przez prawie rok zajmowała stanowisko business development directora.

Czytaj więcej
Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Ma wzmocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.

Czytaj więcej