Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
Sieć kinowa z okazji 25-lecia zaprasza kinomanów do wspólnej zabawy.
“Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
Uzyskawszy globalne wpływy z biletów kinowych w kwocie ponad 1,34 mld dol. "Barbie" nieznacznie wyprzedza dotychczasowego rekordzistę - "Harry Potter i Insygnia Śmierci: część 2" z 2011 roku.
Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
W 2022 r. jego przychody wzrosły o 81% w porównaniu z rokiem 2021.
Przetargowe wakacje
Kilka konkursów związanych z obsługą mediową rozgrzało nam lato. Mimo tego czekamy na jeszcze wyższą temperaturę.
Szefowa regionu
Izabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.
Przetargi - czerwiec 2023
Zenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.
Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
Jego oficjalna funkcja to associate director & enterprise development.
Przetargi - maj 2023
Przetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Publicis Groupe Grupą Mediową Roku, 180heartbeats Jung v. Matt Agencją Reklamową Roku
Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Polska 2050 przedstawia pomysły na “uzdrowienie" mediów publicznych
Połączenie TVP, Polskiego Radia i PAP-u w jedną firmę, ośrodki regionalne jako niezależne spółki, likwidacja abonamentu RTV i mniej reklam.