Media - INNE

Publicis Groupe głównym zwycięzcą w przetargu Mondeleza

Wartość budżetu mediowego amerykańskiego koncernu spożywczego w Europie wynosi 450 milionów dolarów.

Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media

Przez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.

Nielsen: Respondenci LGBTQ+ postrzegają streaming jako najbardziej inkluzywną formę nadawania

Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach, jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności nie uległ zmianie, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.

Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku

14 agencji zdobyło wyróżnienia.

Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]

Są zjednoczeni jak nigdy wcześniej, chcą wracać i budować przyszłość w kraju - taki obraz wyłania się z raportu o sytuacji w Ukrainie przygotowanego przez Media Direction OMD w Kijowie.

Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat

Zajmie miejsce Frederica Berardi, który pozostanie w firmie na stanowisku wiceprezesa i dyrektora finansowego Canal+ Polska.

Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"

Pierwszej z pięciu rozmów można wysłuchać od 25 kwietnia na tokfm.pl i w aplikacji mobilnej Tok FM.

COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów

Dane pochodzą z raportu “New Business Barometer 2021" dla rynku polskiego.

Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100

Wśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.

Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych

Blisko 40% młodych ludzi potwierdziło, że pandemia przyczyniła się do zdobycia przez nich nowej umiejętności, z czego co piąta osoba wskazała nową kompetencję w zakresie obsługi komputera i programów potrzebnych podczas nauki zdalnej.