Media - INNE

Dobre otwarcie "Zimnej wojny"

Film oscarowego reżysera w weekend otwarcia obejrzało w Polsce 123 tys. osób.

MediaCom wygrywa Adidasa

W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.

Przetargi bez końca

- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.

Publicis Media poszerza strukturę Commerce

Do zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.

Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu

W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Grupa OMD tworzy agencję Media Data Mind

Na czele agencji stanie Anna Nazar. W projekt jest też zaangażowany Krzysztof Kłos.

Studio Orka na MFF w Wenecji z realizacją "Yugen"

To projekt zacierający granice między filmem, matematyką, sztukami wizualnymi i muzyką.

Znana jest już data premiery serialu "1983"

Emisja pierwszego polskiego serialu wyprodukowanego przez Netflix rozpocznie się 30 listopada.

Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.