Dobre otwarcie "Zimnej wojny"
Film oscarowego reżysera w weekend otwarcia obejrzało w Polsce 123 tys. osób.
MediaCom wygrywa Adidasa
W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.
Przetargi bez końca
- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.
Publicis Media poszerza strukturę Commerce
Do zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.
Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu
W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.
Anna Lubowska rozstaje się z GroupM
Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.
Grupa OMD tworzy agencję Media Data Mind
Na czele agencji stanie Anna Nazar. W projekt jest też zaangażowany Krzysztof Kłos.
Studio Orka na MFF w Wenecji z realizacją "Yugen"
To projekt zacierający granice między filmem, matematyką, sztukami wizualnymi i muzyką.
Znana jest już data premiery serialu "1983"
Emisja pierwszego polskiego serialu wyprodukowanego przez Netflix rozpocznie się 30 listopada.
Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media
W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.