Media - INNE

Wyjątkowo angażujące medium

Jesteśmy świadkami rewolucji audio na świecie i w Polsce. Czy to już mainstream? Masowe medium? O fenomenie podcastów pisze Michał Dobrzański z Tandem Media.

Tomasz i Marek Sekielscy uhonorowani nagrodą #AllForJan

Gala wręczenia nagrody przyznawanej przez Ringier Axel Springer Media rozpoczęła Press Freedom Conference.

Mindshare: branded content ma duży potencjał

W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą się okazać skuteczniejsze - wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Ma wzmocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.

Weronika Mirowska przechodzi z Platige Image do Fundacji Grand Press

Przez prawie rok zajmowała stanowisko business development directora.

Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Byli menedżerowie Codemedia założyli agencję Media Context

Prezesem jest Bartosz Zientek, a wiceprezesem Maciej Rzeżuchowski.

Sieć KinAds inicjuje akcję #wspieramykinapolskie

Jej celem jest wsparcie kin studyjnych.

Film wyjęty z kina

Rosnącej od lat frekwencji w kinach jeszcze kilka tygodni temu zagrażało tylko ewentualne obniżenie jakości wyświetlanych produkcji. Pandemia stawia branżę i przemysł filmowy wobec wyzwania, z którym nie borykały się od wojny.