Covid-celebryta i ćwiczenia ze sprawstwa
"Pod kątem widoczności medialnej wirus osiągnął cel, który próbują wszelkimi możliwymi sposobami osiągnąć marki" - z prof. Małgorzatą Molędą-Zdziech rozmawiamy o nowych wyzwaniach dla mediów.
Empik Music powalczy ze Spotify
Siłą nowego muzycznego serwisu streamingowego mogą być playlisty układane przez m.in. Wojciecha Manna, Barbarę Wrońską czy Roksanę Węgiel.
Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media
Poprzednio pracował w Starcomie.
Żywiec Zdrój z całkowicie nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej
Wystartowała nowa, przygotowana w 100% z materiału z recyklingu, kampania marki pod hasłem "Zrównoważona przez naturę".
Aldona Racławska digital and communication directorem w Media Group
Przed dwoma laty wróciła do Media Group, gdzie dotychczas pełniła funkcję head of digital communication.
Złoto INMA Global Media Awards 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni "Twój Weekend" [wideo]
Srebrem nagrodzono kampanię portalu Noizz.pl Arka 2.0, wyróżniono też akcję Onetu #zostajewdomu.
Adrianna Stępniewska head of Lego REEMEA w Initiative Junior
Będzie odpowiadać za komunikację Lego na kilkunastu rynkach, w tym w Polsce.
Dwie Polki w prestiżowym rankingu Top 50 Women in Global Cinema
Dyrektorki zarządzające sieci kin Helios zostały wyróżnione w prestiżowym rankingu.
Filip Beźnicki nowym digital strategy directorem w Havas Media Group
Grupa wzmacnia kompetencje digital i tworzy nowe stanowisko.
Sieć kin Helios rusza z seansami prywatnymi
Ma to być jeden ze sposobów na przetrwanie trudnego dla branży okresu.