Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo]
Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.
Rafał Wolnomiejski odchodzi z Dentsu
Do momentu wyłonienia następcy jego obowiązki będzie tymczasowo pełnił Tomasz Dziekan.
Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym w Reprise
Dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands.
Paweł Ważyński na czele Resolution
Anna Elwart przechodzi do El Passion.
Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
Marketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami - wynika z badania agencji mediowej.
Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
Grupa integruje działy strategii agencji reklamowej i domu mediowego.
Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
Dopiero przyszły rok pozwoli powrócić do sytuacji z 2019 r.
Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
Największym atutem studia są prawa do cyklu filmów o Jamesie Bondzie.
MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
To rezultat wygranego przetargu.
Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
Pandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.