Media - INNE

Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo]

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.

Rafał Wolnomiejski odchodzi z Dentsu

Do momentu wyłonienia następcy jego obowiązki będzie tymczasowo pełnił Tomasz Dziekan.

Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym w Reprise

Dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands.

Paweł Ważyński na czele Resolution

Anna Elwart przechodzi do El Passion.

Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami

Marketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami - wynika z badania agencji mediowej.

Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe

Grupa integruje działy strategii agencji reklamowej i domu mediowego.

Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.

Dopiero przyszły rok pozwoli powrócić do sytuacji z 2019 r.

Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.

Największym atutem studia są prawa do cyklu filmów o Jamesie Bondzie.

MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen

To rezultat wygranego przetargu.

Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota

Pandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.