Media - INNE

Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Ostatnio pełnił funkcję chief growth officera agencji K2 Precise.

List otwarty firm medialnych w sprawie podatku od reklam

Pod listem adresowanym do "władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych" podpisała się większość czołowych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych i innych firm z branży medialnej.

"Media bez wyboru" - akcja mediów przeciw podatkowi od reklam

W akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.

Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego

Problemy to niepewność, czy otwarcie potrwa dłużej niż dwa tygodnie, a także brak możliwości sprzedaży przekąsek.

Protest mediów: głos zabierają domy mediowe

Czołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.

Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią

Policzyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".

Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director

Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom Warszawa, gdzie przez niemal 10 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz Procter & Gamble.

Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media

Ostatnio pracowała w agencji Bluerank.

Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM

Zespół powołano m.in. w związku z wejściem Amazona do Polski.

Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands

Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum.