Anna Jarosz-Badziak communications & business directorem w Starcomie
Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu.
Ewa Góralska: Myślimy obiema półkulami - kreatywną i mediową
O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
Łukasz Pytlewski na czele data & tech w GroupM
Jego zespół tworzy obecnie dziewięciu specjalistów łączących kompetencje data science, digital technology, web analytics i programowania.
Maciej Kawka w zespole zarządzającym Wavemakera
Łukasz Kołdys na czele działu badań agencji.
Marcin Gotowiec szefem zespołu badań konsumenckich w Wavemakerze
Wieloletni badacz Wavemakera na nowym stanowisku.
Paulina Pawińska awansuje w Initiative
Obejmuje stanowisko group account directora REEMEA w Initiative Junior.
Ipsos, Kantar i PBS zrealizują dla KIM badanie założycielskie jednoźródłowego pomiaru mediów
Obejmie ponad 60 tys. respondentów.
Havas Intelligence: Częściej sięgamy po YouTube, TV i portale horyzontalne
O aktywności marek wiążącej się ze wspomaganiem walki z koronawirusem słyszało 45% badanych, a jedynie 6% potrafi wymienić ich konkretne nazwy - wynika z badania.
Kina wracają do gry
Po długim i wyczerpującym lockdownie branża kinowa ogłasza gotowość do pełnego otwarcia. Kinom studyjnym wystartować łatwiej, ale sieci również dokładnie się na to wydarzenie przygotowały.
Wszystko za normalność - rozmowa z Michałem Wróblewskim
Minie trochę czasu, zanim kino wróci na tory, po których mknęło przed pandemią. Zakres konsumowania kultury online znacząco się poszerzył - o możliwych skutkach wypartej społecznie traumy, możliwościach rozwoju kina i budowaniu wspólnoty rozmawiamy z doktorem Michałem Wróblewskim.