Media - INNE

Anna Jarosz-Badziak communications & business directorem w Starcomie

Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu.

Ewa Góralska: Myślimy obiema półkulami - kreatywną i mediową

O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.

Łukasz Pytlewski na czele data & tech w GroupM

Jego zespół tworzy obecnie dziewięciu specjalistów łączących kompetencje data science, digital technology, web analytics i programowania.

Maciej Kawka w zespole zarządzającym Wavemakera

Łukasz Kołdys na czele działu badań agencji.

Marcin Gotowiec szefem zespołu badań konsumenckich w Wavemakerze

Wieloletni badacz Wavemakera na nowym stanowisku.

Paulina Pawińska awansuje w Initiative

Obejmuje stanowisko group account directora REEMEA w Initiative Junior.

Ipsos, Kantar i PBS zrealizują dla KIM badanie założycielskie jednoźródłowego pomiaru mediów

Obejmie ponad 60 tys. respondentów.

Havas Intelligence: Częściej sięgamy po YouTube, TV i portale horyzontalne

O aktywności marek wiążącej się ze wspomaganiem walki z koronawirusem słyszało 45% badanych, a jedynie 6% potrafi wymienić ich konkretne nazwy - wynika z badania.

Kina wracają do gry

Po długim i wyczerpującym lockdownie branża kinowa ogłasza gotowość do pełnego otwarcia. Kinom studyjnym wystartować łatwiej, ale sieci również dokładnie się na to wydarzenie przygotowały.

Wszystko za normalność - rozmowa z Michałem Wróblewskim

Minie trochę czasu, zanim kino wróci na tory, po których mknęło przed pandemią. Zakres konsumowania kultury online znacząco się poszerzył - o możliwych skutkach wypartej społecznie traumy, możliwościach rozwoju kina i budowaniu wspólnoty rozmawiamy z doktorem Michałem Wróblewskim.