Media - INNE

Zezowate szczęście kinowej transformacji - rozmowa z Karolem Jachymkiem

O wyzwaniach, które stoją przed kinem po pandemii, zmianach w modelu konsumpcji kultury i potrzebie nowych bodźców wśród konsumentów kultury rozmawiamy z kulturoznawcą, doktorem Karolem Jachymkiem z Uniwersytetu SWPS.

Starcom: Polacy są spragnieni kibicowania

Ostatnie badanie HX Study, przeprowadzone przez Starcom we współpracy z departamentem Data Science Publicis Groupe, poświęcono stosunkowi Polaków do mistrzostw Euro 2020. Dowiemy się z niego m.in. jakie mecze najchętniej obejrzymy i jakie zwyczaje, w tym zakupowe, związane są z naszym kibicowaniem.

Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM

Do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista, a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki.

Red Bull po dwóch latach wraca do Havas Media

Klienta obsługiwać będzie zespół Beaty Orkwiszewskiej.

Anna Gruszka dołącza do Teads na stanowisko industry directora Polska

Do jej obowiązków będzie należało m.in. rozwijanie relacji z klientami z Polski i zarządzanych przez nich regionów.

Anna Brajbisz communications & business directorem w Zenith

Po trzech latach w Caracie wraca do agencji należącej do Publicis Groupe.

KinoGram: nowe kino w Warszawie

Mieści się w zrewitalizowanej Fabryce Norblina - kompleksie, którego inwestorem jest Grupa Capital Park.

Mindshare utrzymuje obsługę Unilevera na większości rynków

Polski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.

Izabela Albrychiewicz z regionalną funkcją w GroupM

CEO polskiego oddziału GroupM zyskuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

"Kajś" Zbigniewa Rokity z Nagrodą Literacką Nike 2021

"Gazeta Wyborcza" ogłosiła też plebiscyt na Nike 25-lecia, w którym zwyciężyło "Nie ma" Mariusza Szczygła - książka nagrodzona Nike w 2019 r.