Media - INNE

Na chwilę przed rewolucją

Na chwilę przed rewolucją

Wjeżdżających do hotelu w podwarszawskiej Jachrance gości już od pierwszego szlabanu witały specjalne jednostki wojskowe. Bojowe nastawienie towarzyszyło większości uczestnikom 39. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2012.

Czytaj więcej
Ogromne apetyty Carata

Ogromne apetyty Carata

Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carata, jest przekonany, że dom mediowy ma szansę wygrywać z największymi.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Atmedia idą w badania

Atmedia idą w badania

Fragmentaryzacja rynku TV była jedną z przesłanek do uruchomienia projektu badawczego SpotLight.

Czytaj więcej
IMM chce zburzyć monopol Kantar Media

IMM chce zburzyć monopol Kantar Media

Czy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.

Czytaj więcej
MPG i Media Contacts opakowane w Havas Media

MPG i Media Contacts opakowane w Havas Media

Decyzja o rebrandingu domu mediowego przyszła dość niespodziewanie. MPG zmienił nie tylko nazwę, ale także centralę. Teraz musi polubić żabie udka.

Czytaj więcej
Historia jest wszystkim. Wszystko jest historią

Historia jest wszystkim. Wszystko jest historią

W jaki sposób dzisiejsza konsumpcja treści wpływa na kształt mediów i jak media będą wyglądać za kilka lat? - zastanawiali się uczestnicy Story Drive China 2013. Wśród prelegentów znalazł się Bartłomiej Rozbicki, CEO Ars Thanea i AT Games.

Czytaj więcej
Nowa ustawa odświeży branżę OOH?

Nowa ustawa odświeży branżę OOH?

Prawo ma uregulować obecność reklamy zewnętrznej w przestrzeni miejskiej.

Czytaj więcej
Stroer wchodzi na rynek e-marketingu

Stroer wchodzi na rynek e-marketingu

Spółka Stroer Media AG przejęła 53,4 proc. udziałów grupy Ballroom, jednej z największych, niezależnych sieci sprzedaży reklamy internetowej.

Czytaj więcej
Koncerny dzielą i rządzą

Koncerny dzielą i rządzą

Strata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.

Czytaj więcej