Media - INNE

Google i Facebook w jednym stoją domu

Google i Facebook w jednym stoją domu

Firmy ogłosiły partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam za pomocą systemu RTB.

Czytaj więcej
Facebook: lajki nie są najważniejsze [wywiad]

Facebook: lajki nie są najważniejsze [wywiad]

Nadzieja, że to, co stworzymy, rozprzestrzeni się jako wirus, jest myśleniem z lat 90. To oczywiście może się wydarzyć, lecz tego typu podejście nie jest poważne w dzisiejszym planowaniu marketingowym - mówi Mark D'Arcy, director of global creative solutions w Facebooku.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Dobre prognozy dla OOH

Dobre prognozy dla OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała raport, który mimo znacznego spadku liczby nośników wskazuje na niewielki wzrost sprzedaży w II kw. br. w porównaniu z 2013 r.

Czytaj więcej
Facebook i inni ukończyli dziecięcy wiek

Facebook i inni ukończyli dziecięcy wiek

Największy, globalny serwis społecznościowy ukończył 10 lat. Można by rzec, iż za nim całkiem szczęśliwe dzieciństwo, a przed nim niełatwy okres dojrzewania. To samo o sobie mogą powiedzieć inne media społecznościowe. Spójrzmy, co już umieją i czego jeszcze muszą się nauczyć.

Czytaj więcej
AMS postawił pierwszą wiatę

AMS postawił pierwszą wiatę

Zastępca prezydenta m.st. Warszawy Jacek Wojciechowicz oraz prezes AMS SA Marek Kuzaka odsłonili pierwszą stołeczną wiatę powstałą w ramach projektu "Przystanek komunikacji miejskiej".

Czytaj więcej
Zmiana w Orange

Zmiana w Orange

Initiative pokonał MEC w finale przetargu mediowego Orange. Rozpoczęły się kolejne konkursy na planowanie i zakup mediów. Oferty sprawdzają m.in. Liberty Ubezpieczenia i BNP Paribas.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad]

Mamy chaos [wywiad]

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Stabilizacja w OOH

Stabilizacja w OOH

Osiągnięty w I półroczu 2014 r. wynik był niższy zaledwie o 1 proc. od wyniku I półrocza 2013 r. - czytamy w raporcie IGRZ na temat wyników reklamy OOH w Polsce.

Czytaj więcej
Super Bowl w social mediach

Super Bowl w social mediach

Victoria's Secret zwycięża na Instagramie i Twitterze. Budweiser podbija YouTube.

Czytaj więcej