Media - INNE

Z social mediów korzystamy bardziej wybiórczo

Z social mediów korzystamy bardziej wybiórczo

O 12 proc. spadła liczba heavy users - osób, które korzystają z pięciu serwisów społecznościowych w ciągu miesiąca.

Czytaj więcej
OOH ma się dobrze

OOH ma się dobrze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.

Czytaj więcej
ZOG: Lekki wzrost konsumpcji mediów

ZOG: Lekki wzrost konsumpcji mediów

W 2015 r. konsumpcja mediów wzrośnie o 1,4 proc. W tym roku ludzie na całym świecie spędzą ponad 8 godzin dziennie, korzystając z mediów - wynika z raportu ZenithOptimedia Media Consumption Forecasts.

Czytaj więcej
Co myśli konsument w fazie pasywnej

Co myśli konsument w fazie pasywnej

Debiutuje narzędzie MEC Velocity, który stworzył polski Analytics & Insight we współpracy z londyńskim biurem MEC.

Czytaj więcej
Między programmatic a procurementem

Między programmatic a procurementem

- Digital uczy innego spojrzenia na tradycyjne modele zakupu - reklamodawcy coraz częściej pytają o programmatic buying w telewizji i oczekują nowatorskich rozwiązań w innych mediach - przekonuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość

OOH: nie ilość, ale jakość

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Ostatnie medium masowe

Ostatnie medium masowe

- Na świecie OOH jest drugim co do tempa rozwoju medium, po internecie. Rośniemy szybciej niż telewizja, inwestycje w systemy pomiaru oraz digital dodatkowo wzmacniają naszą pozycję - mówi William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Holdings.

Czytaj więcej
Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market

Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market

Drugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!" stworzone przez Polaków.

Czytaj więcej
Hity i biznes

Hity i biznes

Rekordowa frekwencja w polskich kinach wzięła się z tegorocznego repertuaru. "50 twarzy Greya" obejrzało w pierwszym kwartale 1,8 mln widzów. Do końca roku nie zabraknie kolejnych kasowych hitów.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej