Media - INTERNET

46,5 tys. wzmianek w mediach o XVIII Konkursie Chopinowskim [wideo]

Najwięcej wzmianek pojawiło się w portalach internetowych (28 tys.) i na Twitterze (13 tys.).

Wirtualna Polska posadzi las

Portal przeznaczył 1 zł na posadzenie lasu za każdy wypełniony Eko Test, w którym wzięło udział 100 tyś. osób.

Facebook planuje zmienić nazwę

Możliwa zmiana wiąże się z planami budowy Metaverse - nowego "oczka w głowie" Marka Zuckerberga.

Jakub Klimczyk został head of client solutions team CE w TikToku

Do jego obowiązków należeć będzie m.in. współpraca z klientami bezpośrednimi i agencyjnymi.

Kantar zbadał, jak uczymy się za pomocą YouTube'a

YouTube pomaga w nauce w szkole 72% polskich nastolatków, a 90% dorosłych - w zdobywaniu nowych umiejętności związanych z ich hobby lub zainteresowaniami.

Kreatura 2021: zgłoszenia do 21 października [wideo]

W tym roku debiutuje nowa kategoria: podcasty.

Co zmienić w strategii medialnej, gdy zmieniają się zachowania konsumentów?

Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Yaroslav Protsiv, EMEA Client Business Partner w firmie badawczej Nielsen i Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Partner w Facebooku. Przeczytasz tylko w MMPOnline.

Awaria Facebooka nie wpływa na zaufanie reklamodawców

- Natomiast jest to kolejny argument, że należy mieć dywersyfikację źródeł zasięgu i ruchu - mówi Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse.

Facebook, Instagram i WhatsApp z poważną awarią

Przez ok. 6 godzin w poniedziałek główna strona Facebooka nie ładowała się w ogóle, Instagram i WhatsApp były dostępne, ale nie można było załadować nowych treści ani wysłać wiadomości.

Frances Haugen ujawnia się jako sygnalistka oskarżająca Facebooka

Pracowała w Facebooku jako product manager, a jej tożsamość została ujawniona w niedzielnym programie CNN "60 Minutes".