Media - INTERNET

Tak blisko, a tak daleko

Tak blisko, a tak daleko

Bardziej Vkontakte niż Facebook. Yandex równie często jak Google, Alisa zamiast Aleksy. Rosyjski internet jest światem osobnym i dość nam obcym - ze względu na barierę językową, słabe relacje między państwami ich obywatelami oraz historyczne resentymenty.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook

Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook

Pierwszy z cyklu artykułów Aleksandry Witkowskiej o algorytmach najpopularniejszych kanałów mediów społecznościowych. Kolejny będzie dotyczyć Instagrama (pojawi się w styczniu). Porównanie wszystkich pięciu kanałów w jednym tekście w drukowanym magazynie "Media Marketing Polska" (grudzień 2019).

Czytaj więcej
Spotify podsumowuje rok, ale z wpadką

Spotify podsumowuje rok, ale z wpadką

Spersonalizowana usługa Spotify Wrapped nie zadziałała u wielu użytkowników, a ich skargi zalały social media.

Czytaj więcej
Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

Na czele zestawienia YouTube Rewind 2019 w kategorii wideo znalazł się - z 23 mln wyświetleń - film dokumentalny Tomasza Sekielskiego "Tylko nie mów nikomu".

Czytaj więcej
Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

Przy rejestracji konieczne będzie podawanie daty urodzin, osoby mające mniej niż 13 lat nie będą mogły utworzyć konta na platformie.

Czytaj więcej
Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online

Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online

40 proc. polskich internautów ogląda materiały z serwisów VOD co najmniej raz w tygodniu.

Czytaj więcej
Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii

Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii

Na starcie serwis oferuje prawie 500 filmów i 7,5 tys. odcinków programów telewizyjnych.

Czytaj więcej
Polski boom na podcasty

Polski boom na podcasty

Podcastów słucha obecnie 27 proc. polskich internautów w wieku powyżej 18 lat. Dwie trzecie z nich zadeklarowało, że zaczęło to robić w ciągu ostatniego roku. Boom na podcasty, o którym głośno na świecie, dotyczy już więc także Polski - piszą Michał Dobrzański i Radosław Sączek z Tandem Media.

Czytaj więcej
Sferis.pl z nową identyfikacją wizualną

Sferis.pl z nową identyfikacją wizualną

Za rebranding oraz nową strategię komunikacji marki w kanałach e-commerce odpowiada agencja Funktional.

Czytaj więcej
Badanie Kantara potwierdza duży potencjał edukacyjny YouTube [wideo]

Badanie Kantara potwierdza duży potencjał edukacyjny YouTube [wideo]

88 proc. polskich użytkowników platformy korzysta z niej, aby nauczyć się czegoś konkretnego poprzez oglądanie tutoriali.

Czytaj więcej