Media - INTERNET

Co nowego w social mediach (40)

W czterdziestym już artykule z cyklu o nowościach ze świata SoMe Małgorzata Obielak pisze tym razem m.in. o trzech nowościach w Instragramie oraz kalendarzach marketingowych Twittera i TikToka na 2023 rok.

Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne

Szwedzka firma dołącza do licznego już grona gigantów technologicznych, które ostatnio zapowiedziały zwolnienia grupowe.

Co nowego w social mediach (39)

W dzisiejszym przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m.in. o zmian w interfejsach Instagrama i Twittera oraz ciekawym raporcie firmy Paypal.

Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów

Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski.

Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim

Naszą misją jest tworzenie najbezpieczniejszej platformy dla użytkowników, która będzie jednocześnie najefektywniejsza dla reklamodawców - przekonuje Rafał Drzewiecki, head of global business marketing, TikTok Central Europe.

"Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube

To kontynuacja programu prowadzonego przez 13 lat w TVN24 pod nazwą "Drugie śniadanie mistrzów"

Co nowego w social mediach (38)

W pierwszym w Nowym Roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak (Performics) m. in. o nowych warunkach programu partnerskiego YouTube'a, o tym, jak Polacy korzystają z Pinteresta, priorytetach na 2023 r. dla Instagrama i nowych funkcjach na TikToku, Twitterze, Snapchacie i LinkedInie.

15 minut: Netflix rozpoczyna walkę ze współdzieleniem kont

Platforma streamingowa wprowadza dodatkową metodę weryfikacji użytkowników.

Co nowego w social mediach (37)

W ostatnim w tym roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m. in. o raporcie Snapchata o pokoleniu Z oraz raporcie trendów na 2023 rok przygotowanym przez TikToka.

MediaFarm: Bardzo dobry wynik Disney+ wśród polskich dzieci

W niecałe pół roku po debiucie w Polsce Disney+ ma 4. miejsce w gronie wszystkich serwisów wybieranych przez dzieci i 2. miejsce wśród serwisów SVoD w tej grupie odbiorców.