Kim jest użytkownik VoD [badanie]
Badanie Zymetrii prezentuje profile użytkowników najpopularniejszych serwisów VOD w Polsce.
Superauto.pl rusza z serią podcastów
"Kierunek sukces" porusza tematy związane ze sprzedażą, rozwojem i zarządzaniem.
Co nowego w social mediach (62)
W nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak pisze m.in. o planach Universal Music Group dotyczących wycofania muzyki z TikToka, nowej funkcji LinkedIna dla lepszego pomiaru efektywności reklam, testach funkcji "Flipside" na Instagramie oraz inwestycjach TikToka w narzędzia oparte na AI.
Co nowego w social mediach (61)
O innowacjach, zmianach i trendach w mediach społecznościowych pisze dla nas Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w Performics.
Flashscore ma 3,25 miliona użytkowników miesięcznie
W 2023 roku łączna liczba wyświetleń aplikacji i portalu, które oferują relacje na żywo i wyniki meczów piłkarskich, tenisowych i wielu innych zawodów sportowych, wyniosła ponad 8,5 miliarda.
Marta Niemira: Szukając informacji, zwracamy się ku podcastom
Zaufanie słuchaczy zdobyte przez twórców niezależnych podcastów przekłada się w dużej mierze na całą kategorię - mówi Marta Niemira, założycielka agencji Słucham, jurorka konkursu Kreatura’23.
Kryminały niezmiennie na topie - Audioteka podsumowuje rok 2023
Za króla gatunku polscy słuchacze audiobooków - podobnie jak czytelnicy książek - uznają Remigiusza Mroza.
Google prezentuje wyniki badania "Nasze życie z AI"
Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania obejmującego również Polskę zostały zaprezentowane na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos.
Co nowego w social mediach (60)
W nowym roku powracamy z cyklem, w którym Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, prezentuje najświeższe informacje dotyczące zmian i innowacji w mediach społecznościowych.
Wirtualna Polska kupiła portal Wirtualne Media
Prezeską nowo nabytej spółki została Ewa Świstuniuk.