Media - INTERNET

Co nowego w social mediach (14)

Spora dawka nowości przed nami, w tym o reklamach na Netfliksie i nowym narzędziu pomocnym dla osób, które planują działania marketingowe na TikToku. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti

12 maja na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM startuje drugi cykl rozmów z politykami o Kościele w Polsce.

Co nowego w social mediach (13)

Kolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie

Papaya Young Creators to jedno z najbardziej cenionych w Europie wydarzeń dla twórców ze świata reklamy i marketingu. W tegorocznej edycji, dzięki współpracy z platformą TikTok, powstała pierwsza w historii kategoria otwarta dla każdego.

RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej

Aplikacja umożliwia nie tylko słuchanie tego, co jest aktualnie na antenie, ale także dostęp do RMF Classic+, czyli radia bez reklam i z dodatkowymi audycjami do wyboru oraz podcastów premium.

Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"

Projekt łączący słuchowisko dostępne w aplikacji Storytel i krótkometrażowy film na YouTube otrzymał nagrodę publiczności w 26. edycji Webby Awards w kategorii "Reklama, media i PR - najlepsza strategia rozwoju".

Co nowego w social mediach (12)

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem pisze sporo o nowościach na Instagramie.

Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day

Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.

Twitter przejęty przez Elona Muska za 44 miliardy dol.

Szykują się zmiany dla platformy - znaczne, jeśli Musk zrealizuje wszystkie zapowiedzi.

Co nowego w social mediach (11)

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem m.in. o badaniu Snpachata o doświadczeniach zakupowych Pokolenia Z i o nowych możliwościach tworzenia treści AR na TikToku.